forum.ge
reklama
FORUM.GE ... წესები  · დახმარება  · ძებნა  · წევრები  · კალენდარი  · ჩატი
reklama

Pages: (3) [1] 2 3   ( გადავიდეთ პირველ წაუკითხავ წერილზე ) გამოხმაურება · ახალი თემა · ახალი გამოკითხვა

> მწვავე დიარეა ("კუჭის აშლილობა"), დამეხმარეთ, ძალიან გთხოვთ !!!!!!!!! :)
მ.დ.უ
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Members
წერილები: 3206
წევრი No.: 4598
რეგისტრ.: 15-March 04

  გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 20:56  #1786252      · პროფილი · პირადი მიმოწერა
მოკლედ, საქმე იმაშია, რომ ერთი თვის წინ ექიმმა დამინიშნა პრეპარატი დალაცინ ც (ანტიბიოტიკი). მიღებიდან სამი დღის მერე დამეწყო დიარეა. ვიფიქრე მოწამვლის ბრალი იყო და ამ დროს არ გამიგრძელებია ამ პრეპარატის მიღება. არ მიშველა არანაირმა წამალმა დიარეის საწინააღმდეგოდ, რა აღარ ვსვი. არც დიეტამ.. მოვრჩი თავისით, დაახლოებით ათი დღის მერე

ეხლა ისევ გავაგრძელე ამ დალაცინ ც-ს მიღება ორი დღეა და კვლავ იგივე დამეწყო sad.gif დავრწმუნდი რომ ყველაფერი ამ წამლის ბრალია. რა ვქნა, იქნებ მირჩიოთ, კიდევ ათი დღე რომ გაგრძელდეს, ცუდად იქნება ჩემი საქმე, სპოცმენი ვარ და საგრძნობლად დავიკლებ წონაში, უკვე 3 კილო დავიკალე მეორე დღეა sad.gif
რამე მირჩიეთ help.gif help.gif help.gif


--------------------
მხოლოდ დებილებს უყვარდებათ?
paranoidis_dzma
Super Crazy Member ++


********
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 24850
წევრი No.: 3605
რეგისტრ.: 15-November 03

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 20:59  #1786261      · პროფილი · პირადი მიმოწერა
mxolod_debilebs_ukvardebat
ამ პოსტის წერისას რამდენჯერ გახვედი კუჭში ? gigi.gif


--------------------
Still Here
მ.დ.უ
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Members
წერილები: 3206
წევრი No.: 4598
რეგისტრ.: 15-March 04

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:06  #1786282      · პროფილი · პირადი მიმოწერა
paranoidis_dzma
ეგრეც ვიცოდი ვინმე რომ შემოვიდოდა და დამცინებდა biggrin.gif მეც სხვებივით ახალ ნიკს ხომ არ გავხსნი sad.gif
TimeRider
✰✰✰✰✰✰✰


********
ჯგუფი: Members
წერილები: 30042
წევრი No.: 2464
რეგისტრ.: 13-July 03

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:07  #1786286      · პროფილი · პირადი მიმოწერა
QUOTE
უკვე 3 კილო დავიკალე მეორე დღეა

ვა რა კაი წამალი ყოფილა

















lol.gif
ფტალაზოლი არ გშველის? smile.gif


--------------------
A question that sometimes drives me hazy,
am I or are the others crazy?!!!!!!!
მ.დ.უ
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Members
წერილები: 3206
წევრი No.: 4598
რეგისტრ.: 15-March 04

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:09  #1786292      · პროფილი · პირადი მიმოწერა
TimeRider
ეგ არ დამილევია. კარგია?
დავლიე რეგიდრონი, ენტეროლი და ლევომიცეტინი
TimeRider
✰✰✰✰✰✰✰


********
ჯგუფი: Members
წერილები: 30042
წევრი No.: 2464
რეგისტრ.: 13-July 03

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:12  #1786305      · პროფილი · პირადი მიმოწერა
mxolod_debilebs_ukvardebat
კი ეგ ძაან კარგია. ორი აბი ჭამის წინ 10-15 წუთით ადრე და 2 დღე ტუალეტი დაივიწყე lol.gif
QUOTE
ლევომიცეტინი

აუ ამაზე ისეთი ალერგია მაქ მტეეეერს! biggrin.gif მაგის დალევას მირჩევნია ისევ მწვავე დიარეა მჭირდეს lol.gif

This post has been edited by TimeRider on 30 Aug 2005, 21:13
მ.დ.უ
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Members
წერილები: 3206
წევრი No.: 4598
რეგისტრ.: 15-March 04

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:17  #1786316      · პროფილი · პირადი მიმოწერა
QUOTE (TimeRider @ 30 Aug 2005, 21:12 )
mxolod_debilebs_ukvardebat
კი ეგ ძაან კარგია. ორი აბი ჭამის წინ 10-15 წუთით ადრე და 2 დღე ტუალეტი დაივიწყე lol.gif

ვა, რა სარეკლამო სლოგანივით გამოგივიდა biggrin.gif
მადლობთ ინფოსთვის, ხვალ ვიყიდი და მოგახსნებ შედეგს biggrin.gif
W6W
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Members
წერილები: 2017
წევრი No.: 8136
რეგისტრ.: 9-January 05

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:18  #1786320      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
მაგას არაფერი არ უშველის,სანამ მაგ ანტიბიოტიკს იღებ,დიარეაც გექნება და უნდა შეეგუო.გოგო რომ ყოფილიყავი სახლიდან გასვლის დროს პამპერსს გირჩევდი,მაგრამ შენ... biggrin.gif
Solveig
ensom


********
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 45833
წევრი No.: 8096
რეგისტრ.: 6-January 05

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:18  #1786321      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
mxolod_debilebs_ukvardebat

მაგ მკითხაობას სჯობს, ექიმთან მიხვიდეsmile.gif ისე, შეიძლება ალერგიას გაძლევს ეგ ანტიბიოტიკი. რატომ დაგინიშნეს?


--------------------
საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე აქტიურად მომუშავე ჰიდროაგრეგატი არის მტრის წისქვილი. © სლავა მესხი

"ქალი-დიდი ძალაა"- გვეუბნება პარტია (© კ/ფ "შეხვედრა წარსულთან")
მ.დ.უ
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Members
წერილები: 3206
წევრი No.: 4598
რეგისტრ.: 15-March 04

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:20  #1786329      · პროფილი · პირადი მიმოწერა
Solveig
სტაფილოკოკის სამკურნალოდ
W6W
შევწყვიტე ანტიბიოტიკის მიღება

This post has been edited by mxolod_debilebs_ukvardebat on 30 Aug 2005, 21:21
W6W
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Members
წერილები: 2017
წევრი No.: 8136
რეგისტრ.: 9-January 05

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:38  #1786380      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
mxolod_debilebs_ukvardebat
ბოლო ვიპუსკის ნახევრად სინთეზური ანტიბიოტიკების მიღებას გვერდითი მოვლენები აქვს,მათ შორის დიარეა და ეს ნორმალურია.ანტიბიოტიკის შეწყვეტას კი არ გირჩევ.ინფექციას ნუ ეხუმრები,დამიჯერე ერთხელ განგრენას ძლივს გადავურჩი.მიდი ექიმთან.
Solveig
ensom


********
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 45833
წევრი No.: 8096
რეგისტრ.: 6-January 05

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:43  #1786394      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
QUOTE
სტაფილოკოკის სამკურნალოდ

სტაფილოკოკის საწინააღმდეგო სხვა ანტიბიოტიკებიც არსებობს. სხვათა შორის, ფაგებიც კარგად მოქმედებს. წამალი უნდა გამოცვალო, მოკლედ. ეს კი უექიმოდ შეუძელბელია
W6W
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Members
წერილები: 2017
წევრი No.: 8136
რეგისტრ.: 9-January 05

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 21:55  #1786420      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
QUOTE
სტაფილოკოკის საწინააღმდეგო სხვა ანტიბიოტიკებიც არსებობს.

მე ანატოქსინს ვიკეთებდი,მაგრამ საშინელი ალერგენია და ბევრი ექიმი მაგის გაკეთებას ხელს არ კიდებს.
ancho
Super Crazy Member


******
ჯგუფი: Members
წერილები: 6388
წევრი No.: 8163
რეგისტრ.: 11-January 05

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 22:02  #1786446      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
დისბაქტერიოზს იწვევს ეგ შენი ანტიბიოტიკი, სასარგებლო ფლორასაც ანადგურებს სტაფილოკოკთან ერთად და ეგ იწვევს დიარეას. სტაფილოკოკი გარკვეული რაოდენობით ყველას აქვს და მაშინ მრავლდება, თუ სხვა სასარგებლო ფლორა შემცირებულია და ხელს ვეღარ უშლის სტაფილოკოკის გამრავლებას. არსებობს წამლები, რომელიც ლაქტობაქტერიებს შეიცავენ. კითხე ექიმს და ყველაფერი გაგივლის.


--------------------
obsessed...
-----------------
pirvelad saqartveloshi - pitagoras gatvlebi!
Solveig
ensom


********
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 45833
წევრი No.: 8096
რეგისტრ.: 6-January 05

გამოგზავნილია: 30 Aug 2005, 22:11  #1786487      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
QUOTE
მე ანატოქსინს ვიკეთებდი

ანატოქსინი ანტიბიოტიკი არ არის smile.gif
QUOTE
დისბაქტერიოზს იწვევს ეგ შენი ანტიბიოტიკი,

კი, მაგრამ ამ კაცის შემთხვევაში ძალიან სწრაფად გამოვლინდა უარყოფითი თანამოვლენა..დისბაქტერიოზი უფრო ხანგრძლივი მიღების შემდეგ ჩნდება.
0 წევრი ათვალიერებს ამ თემას (0 სტუმარი და 0 უჩინარი წევრი)
0 წევრი:
Topic Options Pages: (3) [1] 2 3  გამოხმაურება · ახალი თემა · ახალი გამოკითხვა

 



ფორუმის ინტერნეტთან კავშირს უზრუნველყოფს: კავკასუს ონლაინი
[ Script Execution time: 0.0339 ]   [ 11 queries used ]   [ GZIP Disabled ]