forum.ge
reklama
FORUM.GE ... წესები  · დახმარება  · ძებნა  · წევრები  · კალენდარი  · ჩატი
Pages: (100) « პირველი ... 87 88 89 90 ... ბოლო »  ( გადავიდეთ პირველ წაუკითხავ წერილზე ) Closed Topic · ახალი თემა · ახალი გამოკითხვა

> საქართველოს რკინიგზა - II ნაწილი, ყველაფერი რაც დაკავშირებულია რკინიგზასთან
polaris
Die ideale spur


******
ჯგუფი: Members
წერილები: 5201
წევრი No.: 23277
რეგისტრ.: 15-September 06

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 12:45  #27177986      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა · ვებგვერდი
Kublicha

QUOTE
ეს უკვე სერიუზული მანქანაა


ვერ დაგეთანხმები no.gif ადრე მახსოვს ავტორევიუში უამრავი წერილები მიდიოდა მაგის მყიდველებიდან როგორ დაეშალათ ჰოვოები შუა გზაზე, ასევე სტატიაც იყო.


--------------------
Real SAABs don't leak. They just mark their territory.
Fabian
წოლხვრელის აჩრდილი


*******
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 17534
წევრი No.: 115438
რეგისტრ.: 11-May 10

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 13:08  #27178353      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა · ვებგვერდი · icq
ნიკა
QUOTE
ეგ რუკა სომხებმა რო ნახონ თავს მოიკლავენ. მთელი ლორე ახლანდელ ვანაძორამდე (რუკაზე კარაკლისი) თბილისის გუბერნიაში შედის და იჯევანი (კარავან სარაი მაგ რუკაზე) და დილიჟანი კიდე გიანჯას გუბერნიაა (ელისავეტპოლი)

1895 წელს ყარსის რკინიგზა,რომ აშენებულიყო სხვა მარშუტით, გვქონდა იმის შანსი რომ შეგვინარჩუნებინა ლორე,რადგან როგორც ჩანს მეოცე საუკუნემდე богом забытое место იყო...

საინტერესო ცნობები იმის შესახებ,თუ როგორ გადაწყდა ტიფლის-ყარსის სარკინიგზო მაგისტრალის მშენებლობა
Вскоре после окончания русско-турецкой войны 1877-1878 гг. был поднят вопрос о строительстве железной дороги Тифлис — Карс. Главную цель проведения этой дороги царское правительство видело в ее военно-стратегическом значении. При обсуждении вопроса о строительстве этой дороги речь шла вовсе не о постройке дороги к культурному и административному центру Армении — Эривани, а к двум крепостям — Александраполю и Карсу и далее к границе с Турцией. Правительство было заинтересовано лишь в закреплении за собой этого района. Экономический вопрос оказался на втором плане, вопрос о соединении богатой долины Аракса с миром возник позже.

Несмотря на финансовые затруднения России, начались изыскания и разработка вариантов прокладки трассы Тифлис — Карс. Предлагалось несколько вариантов. По первому варианту трасса должна была проходить в Карс через Алаверди — Караклис — Амамлу (Спитак) — Джаджур — Александраполь. Этот вариант поддерживали наместник Кавказа, тифлисский губернатор и концессионеры Алавердских медных рудников.

По другому варианту предлагалось трассу проложить от железнодорожной станции Акстафа через Иджеван — Дилижан — Гамзачиман — Караклис — Джаджур — Александраполь. Этот вариант поддерживали военные и проектировщики, считавшие, что перевозки из России через Ростов — Армавир — Владикавказ — Дербент — Баку — Акстафу, минуя Тифлис, будут короче. Да и строительство обойдется дешевле, поскольку количество искусственных сооружений будет меньше, чем в Лорийском ущелье. Короче будут и сроки строительства. Предлагался также и вариант прокладки трассы Акстафа — Дилижан — Севан — Эривань, а также трассы Батуми — Карс и др.



Меж тем, невзирая на возражения проектировщиков и военных специалистов, был принят первый вариант, угодный "высочайшему начальству” и иностранным концессионерам Алавердских предприятий. И это несмотря на то, что Лорийское ущелье было почти непроходимым даже для пешеходов.

12 мая 1895 года правительство дало решение на строительство Тифлис-Карсской железной дороги и 5 июля 1895 года император Николай II подписал Высочайший именной Указ о ее строительстве.


--------------------
QeTu UzOmOd MiYvArXaR :* :* :*

www.fabi.ge - Urban Exploration in Georgia
ნიკა
4X4 or 2X2 ?


********
ჯგუფი: Members
წერილები: 27724
წევრი No.: 4167
რეგისტრ.: 23-January 04

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 13:44  #27178892      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ვებგვერდი · icq · yim
მეორე ვარიანტი განხორციელებულია ასევე. აქსთაფა - იჯევანი- დილიჟანი - ვანაძორი. ახლა ცხადია გამოუყენებელია.


--------------------
სამურაის არაფერი კლავს, ხარაკირის გარდა
Fabian
წოლხვრელის აჩრდილი


*******
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 17534
წევრი No.: 115438
რეგისტრ.: 11-May 10

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 13:49  #27178967      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა · ვებგვერდი · icq
ნიკა
აღსთაფადან რკინიგზა გადის ინჟევანში,დილიჟანში,სევანში და იქედან ერევანში.
იგეგმება ვანაძორის და სევანის დაკავშირება ერთმანეთთან 21 კმ სარკინიგზო მაგისტრალით...
ეს პროექტი შეამცირებს მანძილს თბილისიდან ერევნამდე 120 კმ.

This post has been edited by Fabian on 2 Sep 2011, 13:53
ნიკა
4X4 or 2X2 ?


********
ჯგუფი: Members
წერილები: 27724
წევრი No.: 4167
რეგისტრ.: 23-January 04

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 16:08  #27181246      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ვებგვერდი · icq · yim
Fabian
სულ სხვანაირად ყოფილა
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%...ian_Railway.png
დილიჟანი-რაზდანი ყოფილა (გვირაბით). რაზდადნიდან ერევნისკენ და სევანისკენაა განშტოებები. მე ეგ რკინიგზა რო ვნახე ვანაძორი-დილიჟანი გზაზე, მეგონა რომ ვანაძორიდან მოდიოდა.

Ванадзор — Фиолетово

История проекта строительства железной дороги Ванадзор—Фиолетово начинается в 1989 году, когда после разрушительного землетрясения в Армении Совет Министров СССР принял постановление, в котором, в частности, предусматривалось строительство данного участка железной дороги. В 1990 году проектный институт "Армгипротранс" составил технико-экономическое обоснование (ТЭО) строительства, однако по причинам распада СССР, экономического кризиса и других причин проект был отложен. После распада СССР, о проекте впервые вспомнили в 2004 году в проекте территориального расселения населения Республики Армении, утвержденном правительством в 2004 году (проект удостоился Государственной премии).

Сейчас, чтобы попасть из Алаверди в Дилижан по шоссейной дороге, нужно преодолеть 100 км, а переправлять груз из Алаверди в Дилижан по железной дороге приходится через Ереван. Получается лишний крюк в 400-450 км. Станция Фиолетово, расположенная на ветке Раздан—Дилижан—Иджеван, находится в 22-25 км от основной на сегодняшней день железнодорожной магистрали Ереван—Гюмри—Ванадзор—Айрум. Тогда было решено состыковать эти две ветки, проложив немногим более 20 км путей. В случае строительства данной железной дороги, расстояние из Еревана по железной дороге до грузинской границы составит 220 км, вместо 308 км нынешних, что позволит сэкономить 26% на преодолении данного расстояния. Стоимость строительства данного участка железной дороги (включая две станции: в селе Лермонтово и в пригороде Ванадзора) оценивается от 30 до 40 млн. долларов. Экономия составила бы 8,5 млн. долларов в год. В случае решения армяно-азербайджанского конфликта мирным путём и разблокирования границ с Турцией и Азербайджаном, данная ветка станет ближайшим железнодорожным путём из Азербайджана в Турцию через Казах—Иджеван—Дилижан—Фиолетово—Ванадзор—Гюмри—Карс. В случае же возобновления военных действий ветка станет не менее важной, так как сократит расстояние от грузинской границы через станцию Сотк до Степанакерта на 200 км, а до Мартакерта на 250 км.

Строительство ветки позволит замкнуть железнодорожное кольцо Армении, снизить себестоимость перевозок и увеличить пропускную способность армянской железной дороги. В первую очередь, Армения получит круговое железнодорожное движение, то есть она будет иметь замкнутое железнодорожное кольцо. Кроме того, Армянская железная дорога в отличие от азербайджанской имеет всего одну колею, а строительство второй колеи для Армении непосильно, и строительство данной железнодорожной ветки позволит решить эту проблему.[23]

Генеральный директор ЗАО «ЮКЖД» Шевкет Шайдуллин подчеркнул формирование проекта по эксплуатации направления «Фиолетово - Ванадзор».[24] Данный вопрос также обсуждался при встрече Премьер-министра Армении Тиграна Саркисяна с министром транспорта и связи Гургеном Саркисяном и генеральным директором ЗАО «ЮКЖД» Шевкетом Шайдуллиным.[25]

This post has been edited by ნიკა on 2 Sep 2011, 16:19
Fabian
წოლხვრელის აჩრდილი


*******
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 17534
წევრი No.: 115438
რეგისტრ.: 11-May 10

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 21:32  #27186031      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა · ვებგვერდი · icq
ნიკა
QUOTE
Ванадзор — Фиолетово

ძალიან საჭირო პროექტია yes.gif yes.gif

ეხლა ამიხსენით რა საჭიროა შემდეგი ხაზები:
თელავი-გურჯაანი
ჩალაუბანი-დედოფლისწყარო
გორი-ნიქოზი
ხაშური-სურამი
ახალციხე-ვალე
საჩხერე-ჭიათურა
ბროწეულა-წყალტუბო
ოზურგეთი-ნატანები
ზუგდიდი-ჯვარი

???????????????
1+1
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Registered
წერილები: 1219
წევრი No.: 119541
რეგისტრ.: 13-August 10

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 22:09  #27186639      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
Fabian
QUOTE
ხაშური-სურამი

ძალიანაც საჭიროა, სურამის ტრამვატოლოგიურამდე მიდის ეგ ხაზი და მოსახლეობა საკმაოდ სარგებლობს მაგ ერთვაგონიანი შემადგენლობით რომელსაც ,,ლურჯა'' ჰქვია smile.gif ეგ ხაზი გრძელდებოდა სოფელ ფონის გავლით ხარაგაულისკენ, ანუ რკინიგზის პირველი საუღელტეხილო ვარიანტია თუ არ ვცდები wink.gif

QUOTE
საჩხერე-ჭიათურა

ჯობდა დაგეწერა საჩხერე ზესტაფონი, მესმის შენი , ალბათ მეტყვი არარენტაბელურიაო, მაგრამ მაგ ლოგიკით მაშინ მთელი სახალხო შემადგენლობებია გასაუქმებლები საქართველოშ. მაგ უბანზე სახალხო მატარებელი მოძრაობს, + ქვიშის გამოტანა ხდება wink.gif

QUOTE
ზუგდიდი-ჯვარი

შენს გაოცებას საზგვარი არ ექნება ამ მონაკვეთს მესტიამდე რო დააგრძელებენ wink.gif
Fabian
წოლხვრელის აჩრდილი


*******
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 17534
წევრი No.: 115438
რეგისტრ.: 11-May 10

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 22:26  #27186934      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა · ვებგვერდი · icq
1+1
QUOTE
ძალიანაც საჭიროა, სურამის ტრამვატოლოგიურამდე მიდის ეგ ხაზი და მოსახლეობა საკმაოდ სარგებლობს მაგ ერთვაგონიანი შემადგენლობით რომელსაც ,,ლურჯა'' ჰქვია

ავტობუსით,ან მარშუტკით ვერ იმოძრავებს ხალხი ტრავმატოლოგიურში მოსახვედრად? user.gif user.gif
QUOTE
ჯობდა დაგეწერა საჩხერე ზესტაფონი

ნწუ... ზესტაფონი-ჭიათურის მონაკვეთი უნდა დარჩეს yes.gif yes.gif
QUOTE
შენს გაოცებას საზგვარი არ ექნება ამ მონაკვეთს მესტიამდე რო დააგრძელებენ

ეს ჩემს გეგმებში არ შედის no.gif no.gif
1+1
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Registered
წერილები: 1219
წევრი No.: 119541
რეგისტრ.: 13-August 10

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 22:50  #27187400      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
Fabian
QUOTE
ავტობუსით,ან მარშუტკით ვერ იმოძრავებს ხალხი ტრავმატოლოგიურში მოსახვედრად? user.gif

ტრავმატოლოგიური ბოლო გაჩერების პონთში ვთქვი რომ მისახვედრი ყოფილიყო ადგილმდებარეობა. სიმბოლურია მისი არსებობა,

QUOTE
ნწუ... ზესტაფონი-ჭიათურის მონაკვეთი უნდა დარჩეს yes.gif

ხოდა რაგას გიშლის საჩხერემდე 15 კილომერტიანი რკინიგზა იყოს ბარემ ეგეც biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
QUOTE
ეს ჩემს გეგმებში არ შედის no.gif

მიმდინარეობს უკვე მაგ მონაკვეთის პროექტირების სამუშაოები wink.gif
Fabian
წოლხვრელის აჩრდილი


*******
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 17534
წევრი No.: 115438
რეგისტრ.: 11-May 10

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 22:53  #27187495      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა · ვებგვერდი · icq
1+1
QUOTE
ხოდა რაგას გიშლის საჩხერემდე 15 კილომერტიანი რკინიგზა იყოს ბარემ ეგეც

ჯართში ჩავაბარებდი biggrin.gif
QUOTE
მიმდინარეობს უკვე მაგ მონაკვეთის პროექტირების სამუშაოები

საინტერესოა yes.gif
1+1
Crazy Member


*****
ჯგუფი: Registered
წერილები: 1219
წევრი No.: 119541
რეგისტრ.: 13-August 10

გამოგზავნილია: 2 Sep 2011, 23:08  #27187870      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
Fabian
საჯართედ მთელი კახეთის რკინიგზა აგერ არ გაქვს? wink.gif რას ერცჰი ამიმერეთს smile.gif

QUOTE
საინტერესოა yes.gif

როგორია დილით ბათუმში იბანავებ ზღვაზე ეგრევე მატარებლით აირბენ სვანეთში, უშბაზე ისრიალებ, მერე კახეთისკენაც მოასწრებ გადარბენას და რთველის სამზადისში მიეხმარები კახელებს, ნახე რა მაგარი მიმზიდველად ჟღერს ტურისტებისთვის biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Fabian
წოლხვრელის აჩრდილი


*******
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 17534
წევრი No.: 115438
რეგისტრ.: 11-May 10

გამოგზავნილია: 3 Sep 2011, 09:55  #27193107      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა · ვებგვერდი · icq
1+1
QUOTE
საჯართედ მთელი კახეთის რკინიგზა აგერ არ გაქვს?

თბილისი-წნორის ხაზი მჭირდება yes.gif yes.gif
QUOTE
როგორია დილით ბათუმში იბანავებ ზღვაზე ეგრევე მატარებლით აირბენ სვანეთში, უშბაზე ისრიალებ, მერე კახეთისკენაც მოასწრებ გადარბენას და რთველის სამზადისში მიეხმარები კახელებს, ნახე რა მაგარი მიმზიდველად ჟღერს ტურისტებისთვის

მე რატომღაც არ მხიბლავს no.gif no.gif
ნიკა
4X4 or 2X2 ?


********
ჯგუფი: Members
წერილები: 27724
წევრი No.: 4167
რეგისტრ.: 23-January 04

გამოგზავნილია: 3 Sep 2011, 10:32  #27193324      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ვებგვერდი · icq · yim
Fabian
QUOTE
მე რატომღაც არ მხიბლავს

ანაკლიაში ბანაობა ჯობია არა? wink.gif
rastafari
Ras Tafari Makonnen


******
ჯგუფი: Members
წერილები: 6015
წევრი No.: 62254
რეგისტრ.: 25-May 08

გამოგზავნილია: 3 Sep 2011, 16:18  #27197680      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ვებგვერდი
როდისთვის გადააქვთ თბილისის ზღვისკენ ხომ არ იცით?
ან თუ გადააქვთ საერთოდ?
Kublicha
ip conflict


********
ჯგუფი: Members
წერილები: 30348
წევრი No.: 10108
რეგისტრ.: 11-May 05

გამოგზავნილია: 3 Sep 2011, 16:39  #27197970      · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ელფოსტა
Fabian
QUOTE
ოზურგეთი-ნატანები

ზირითადად სამგზავრო. თავის დროზე ჩაის აქტიური კრეფა იყო ოზურგეთში და ფაბრიკა.


--------------------
Boul ma sene, boul ma guiss madi re nga fokni mane
Khamouma li neka thi sama souf ak thi guinaw
Beugouma kouma khol oaldine yaw li neka si yaw
mo ne si man, li ne si mane moye dilene diapale
0 წევრი ათვალიერებს ამ თემას (0 სტუმარი და 0 უჩინარი წევრი)
0 წევრი:
Topic Options Pages: (100) « პირველი ... 87 88 89 90 ... ბოლო » Closed Topic · ახალი თემა · ახალი გამოკითხვა

 



ფორუმის ინტერნეტთან კავშირს უზრუნველყოფს: კავკასუს ონლაინი
[ Script Execution time: 0.0569 ]   [ 11 queries used ]   [ GZIP Disabled ]