Printable Version of Topic
Click here to view this topic in its original format |
თბილისის ფორუმი > ბოქსები > მატორის დასტუკება |
Posted by: lasha_mrisxane 7 Sep 2009, 21:45 |
გაგიმარჯოთ. ხშირად გამიგია მატორის დასტუკების შესახებ. ზოგი ამბობს მატორია გადასაგდებიო. ზოგი ამბობს შეიძლება გაკეთებაო. თუ ვინმე დაწერთ მოკლე რევიუს ძრავის დასტუკების შესახებ კაის იზამთ ![]() მაინტერესებს რამდენად ცუდია ძრავის დასტუკება, რა ნაწილებია გამოსაცვლელი (თუ შეიძლება შეკეთება საერთდ) და ა.შ მადლობთ ![]() |
Posted by: N_e_o_N 7 Sep 2009, 21:57 |
გადასაგდები არაა... ბევრი რამ შეიძლება გაფუჭდეს, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს მატორის გაჩერება, ამ ყველაფერს სტუკს პირობითად ეძახიან ერთ ერთი არის მატორის გადახურების შედეგად მისი გაჭედვა. საერთოდ, გახურებისას რკინა ფართოვდება და პორშინი იჭედება ცილინდრში და ძრავა ჩერდება მერე შემთხვევაა როცა კალენვალის ვკლადიში ფუჭდება/ცვდება/ტრიალდება ბუდეში და ესეც იწვევს ძრავის მწყობრიდან გამოყვანას უფრო უარეს შემთხვევებში ხდება შატუნის მოწყვეტა, რომელიც ასევე უარეს შემთხვევაში ინერციით ამტვრევს ძრავის ბლოკს და ა.შ. ბევრი რამეა ძრავის შიდა აგებულება და მუშაობის პრინციპი თუ არ იცი, გაგიჭირდება ასე გაგება |
Posted by: Otka 7 Sep 2009, 22:03 |
N_e_o_N დღეს გავზომე ჩემსაზე კომპრესია და ყველაზე კაი ვარიანტში სტანდარტის ნახევარზე იყო ![]() სტუკია სტუკიიიიიიიი ![]() |
Posted by: ნიკა 7 Sep 2009, 22:58 |
საქართველოში ძრავის დეფექტების 99%-ს სტუკს ეძახიან. რეალურად კიდე სტუკი არის: 1) კალენვალზე ვკლადიშების გაცვეთის გამო 2) პორშენის პალეცის. 3) პორშენის გაცვეთის გამო რაკარუკი გაუდის. პირველი იწვევს კალენვალის ცვეთას და უარეს შემთხვევაში გაღუნვას. ცვეთას შველის გადაჩარხვა. და სარემონტო ვკლადიშების დაყენება. გაღუნვას გააჩნია - "ბარადასთან" ასწორებენ. მთავარია ამ დაზიანების მიზეზი გაირკვეს. უმეტეს შემტხვევაში ზეთის ტუმბოს პრობლემა ან ზეთის უკმარისობა იწვევს. ასევე უხარისხო ზეთის გამოყენება. მეორე როგორც წესი არაა ძაან კატასტროფა. მთავარია სერიოზული ცვეთა არ იყოს. მესამემ შეიძლება გამოიწვიოს ცილინდრის დაზიანება და უკვე გადაჩარხვამაც არ უშველოს. ხო კიდე კლაპნების სტუკი არსებობს. თუ რეგულირებადი არაა და ტალკატელებზეა მაშინ ტალკატელებს აქვს დარხეული, თუ რეგულირებადია დასარეგულირებელია. პრობლემის გამოუსწორებლობა იწვევს რასპრედბალის ცვეთას. |
Posted by: lasha_mrisxane 10 Sep 2009, 23:40 |
გავიგე რამდენიც მჩირდებოდა. გმადლობთ ![]() ///////////////////////// |
Posted by: top10 11 Sep 2009, 00:21 | ||
N_e_o_N
ვკლადიში რო დატრიალდება და კალენვალსაც დაფხაჯნის თავისთავად.. ეგ მატორი რამდენს გაფგატარებს ? ![]() |
Posted by: NACNOBI 11 Sep 2009, 12:00 |
თემასთან კავშირში არაა მაგრამ ვიკითხავ. მანქანაზე კომპრესიას სად ამოწმებენ და რა ღირს? |
Posted by: BMW_M3 11 Sep 2009, 12:01 |
NACNOBI ნებისმიერი მატორისტი შეგიმოწმებს, ფასი არ ვიცი |
Posted by: razzmus 11 Sep 2009, 18:15 | ||
ნიკა
![]() ე.ი 3 (!) წელია "დასტუკული" ძრავით დავდივარ? ![]() ![]() |
Posted by: N_e_o_N 11 Sep 2009, 20:13 | ||
ნებისმიერ მატორისტს არ აქვს კომპრესიის საზომი ხელსაწყო |
Posted by: donmixo777 13 Sep 2009, 09:32 | ||||
NACNOBI
თეგეტაში მიდი მანდ აქვთ კომპრესიის შესამოწმებელი დანადგარი ![]() BMW_M3
არა ძმა, მაგას სპეციალური დანადგარი ჭირდება რაც ცილინდრებში წნევას ზომავა, და მაგას ნებისმიერი მოტორისტი ვერ შეძლებს....(მაგრამ საქართველოში ყველას შეუძლია) ![]() ![]() |
Posted by: parnaaa 13 Sep 2009, 09:53 |
lasha_mrisxane მართლა რომ გაიგო ყველაფერი აი უნდა მიებარო მატორისტს 1 თვე მაინც მე ეგრე ვქენი და თავი პროფესორი მგონია ![]() top10 ვკლადიში რო გადატრიალდება ძალიან ცოტახანი იმუშავებს მერე შეჭამს შატუნს ან გაღუნავს კალენვალსაც იასნა აფუჭებს და საბოლოოდ მატორი იჭედება |