Printable Version of Topic
Click here to view this topic in its original format
თბილისის ფორუმი > ავტომობილები > ცივზე დაქოქვა


Posted by: Huro 22 Nov 2019, 18:00
გარეთ როცა მაგრად ცივა დაქოქვისას რა უნდა გავითვალისწინო? - 10 ზე დამიქოქავს ყოველგვარი პრობლემის გარეშე, ბევრჯერ თან. ასევე 1 კვირა დავაყენე კურორტზე გარეთ, საშვალოდ - 10 იყო და ერთი კვირის მერე დაიქოქა ეგრევე.



მარა აი - 15 და ზევით არ ვიცი, შაბათს მიწევს გასვლა და - 18ს აჩვენებს ტემპერატურა, რა უნდა ვქნა ასეთ შემთხვევებში ხოლმე?



ჰო დიზელია 2.7 smile.gif აუდი. აკუმულატორი მგონი კაი მაქვს

Posted by: Edante 22 Nov 2019, 18:04
Guro_
და რისი გეშინია ვერ ვხვდები? smile.gif
თუ დაიქოქება, გაახურე და წადი smile.gif

Posted by: l-e-v-a-n 22 Nov 2019, 18:06
აკუმულატორი არ უნდა გქონდეს სლაბი და რო დაქოქავ ტახომეტრი სანამ არ ჩამოცდება 1000rpmს არ უნდა დაძრა იქამდე, სხვა არაფერი მგონი biggrin.gif

Posted by: levani169 22 Nov 2019, 18:12
დაქოქვამდე ფენით გაათბე ................. ტექნიკურით!

Posted by: Huro 22 Nov 2019, 18:18
ანუ კიარ მეშინია კაცო ხო დაიქოქება უეჭველითქო? :დდ ბევრი ვიდეო მაქვს ნანახი ვერ ქოქავს სასტავი. ხოდა თუ არ დაიქოქა რა ვუქნა გრელკა დავუდო თუ არის რამე ხრიკებითქო.

Posted by: Edante 22 Nov 2019, 18:20
Guro_
დიზელი დაიქოქება თუ არა ეგ უკვე აკუმლატორზე და დიზელზეა დამოკიდებული smile.gif
ჩემი რჩევაა კარგი დიზელი ჩაასხა, ბევრია შემთხვევა რო დიზელი იყინება

Posted by: webdesigner93 22 Nov 2019, 18:23
Guro_
1) აკუმულატორია მთავარი
2) რადგან დიზელია, შესაბამისი საწვავიც უნდა გესხას, ზამთრის
3) სპირალებს დააცადე და მერე გადაქოქე
4) ხო და ანტიფრიზი ნახე კიდე წასვლამდე რამდენ გრადუსზე გიდგას და თუ რამეა მიიღე ზომები

Posted by: Huro 22 Nov 2019, 18:26
Edante
webdesigner93
დიზელის პრიბლემა არაა ევრო 6-ის სტანდარტს ვასხამ საკმაოდ კარგს.


აკუმულატორი მგონი კაია რავიცი მე.


QUOTE
ანტიფრიზი ნახე კიდე წასვლამდე რამდენ გრადუსზე გიდგას

ამას ჩემით ვერ გავტესტავ ხო?


ყველაზე მეტად მეზიზღება სიცივე mad.gif mad.gif

Posted by: Z-owner 22 Nov 2019, 19:39
Guro_
ფარები აანთე 1-2 წუთით, აკუ შეთბება, ისე არა ხელები რომ გაითბო მაგრამ მაგის მერე უფრო ადვილად მოერევა სტარტერს, ქიმიურ დონეზეა ეგ გათბობის თემა და მეტ ამპერს გასცემს თბილი ვიდრე გაყინული.

Posted by: ZVIADICH 22 Nov 2019, 19:41
Guro_

გაუმარჯოს!!!
როგორ გიკითხოთ ???

QUOTE
ყველაზე მეტად მეზიზღება სიცივე   

yes.gif yes.gif yes.gif
ჩემნაიროო biggrin.gif

ერთ ვარიანტსაც შემოგთავაზებ:
- აკუმულატორი რომ მოხსნა და შეინახო
თუკი ერთკვირიან ან უფრო მეტი დროით გიწევს მანქანის გარეთ დატოვება.
ერთადერთი მაფონის კოდის შეყვანა და საათის გასწორება მოგიწევს.

როგორც არ უნდა შეფუთო და დაათბუნო, მაინც ცოდოა აკუ მასეთ ყინვებზე.

Posted by: playstation 22 Nov 2019, 19:47
რაის -10 და -18
რუსეთშინტიოები -40-50 ქოქავენ და იქოქება და დიდის ჩვეულებრივად.
ჩვენთან არაა ისეთი სასწაულიბყინვები რომ.მაჰაზე იდარდო.
კაი აკუმლატორი და გამართული მანქანით ეგ საშიში არ არის.
უბრალოდ ოდნავ თუ დასუსტდა აკუმლატორი შეიძლება გაგაწვალოს ეგაა და ეგ

Posted by: NinjaRacer 22 Nov 2019, 19:50
მგონიზე არ უნდა ქნა ეგ.

მიიყვანე თეგეტაში და ყველაფერს შეგიმოწმებენ. აკუმლატორსაც, ანტიფრიზზსაც (რამდენ გრადუსს გაუძლებს) და სხვა დანარჩენსაც. 5 წუთი უნდა სულ.

Posted by: GoldenSky 22 Nov 2019, 19:57
Guro_
QUOTE
დიზელის პრიბლემა არაა ევრო 6-ის სტანდარტს ვასხამ საკმაოდ კარგს.


ნამდვილად ვიცი რომ არსებობს დიზელი სპეციალური რომელიც ზუსტად ეგეთ სასწაული ყინვებზეა გათვლილი. რამდენიმე წლის წინ ნავთობბაზაში ვმუშაობდი და ერთ ერთ ორგანიზაციას ეგეთი დიზელი მიჰქონდა მაღალმთიან რეგიონებში პროექტებისთვის. ამიტო ეგეთი იკითხე ჯერ თუ იყდება და ეგ ჩაასხი smile.gif

პ.ს თავს ვერ დავდებ რომ ჩვენი ორგანიზაცია იმ ორგანიზაციას არ აგოიმებდა smile.gif)))))

Posted by: Z-owner 22 Nov 2019, 19:59
GoldenSky
ვიურტს რომ აქვს ეგ დანამატი უეჭველად ვიცი.

Posted by: n-i-c-k 22 Nov 2019, 20:02
QUOTE
ბევრი ვიდეო მაქვს ნანახი ვერ ქოქავს სასტავი


ეგ შენნაირ მანქანებზე არ არის smile.gif ჯართზე და ძალიან დაბალ ტემპერატურაზეა, როცა ზეთიც კი დენადობას წყვეტს ..


P.S. მეზობელს ჰყავდა ძველი "სემსოტი" ბნვ .. ვერ დაქოქა ზამთარში , მერეტორპედოს საწმენდი სპრეი მთხოვა , შეასხა ჰაერის მიწოდების მილში ინჯექტორამდე და ეგრევე დაიქოქა .. შენ ბოლო ბოლო სპეციალური სპრეი იყიდე .. აკუმულატორი კი ალბათ კარგი გექნება და დატრიალების პრობლემა არ გექნება

Posted by: l-e-v-a-n 22 Nov 2019, 20:06
QUOTE
ანუ კიარ მეშინია კაცო ხო დაიქოქება უეჭველითქო? :დდ

აკუმილატორი სლაბი თუ არ გაქვს , კი biggrin.gif
QUOTE
ბევრი ვიდეო მაქვს ნანახი ვერ ქოქავს სასტავი. ხოდა თუ არ დაიქოქა რა ვუქნა გრელკა დავუდო თუ არის რამე ხრიკებითქო.

არაფერი ხრიკი არ უნდა მაგას biggrin.gif
ზემოთ დაწერეს კიდე ერთი, ეგრევე არ გადაკრა, ზაჟიგანიას რო გახსნი აცალე პრიბორები ჩაქრეს, სადღაც 4-5 წამი უნდა და მერე გაუშვებ

გუდაურში ვიყავი 1ხელ, 2016 წლის იანვრის დასაწყისი იყო, 3 თU 4 იანვარი, Mთელ საქართველოში რო მაგრა მოთოვა biggrin.gif ხოდა ღამე -27 იყო ზუსტად biggrin.gif ვისოლის კალონკაც ეგრე უჩვენებდა იქვე როა ცენტრში და მერე მანქანაშიც გადავამოწმე..

Posted by: Charlie_Scene 22 Nov 2019, 22:00
QUOTE

QUOTE
ბევრი ვიდეო მაქვს ნანახი ვერ ქოქავს სასტავი. ხოდა თუ არ დაიქოქა რა ვუქნა გრელკა დავუდო თუ არის რამე ხრიკებითქო.

ზაჟიგანიას რო გახსნი სპირალს აცადე ჩაქრობა და შეგიძლია მეორედაც გადაწიო გადმოწიო ზაჟიგანია და კარგად გაათბობინო სპირალს წვის კამერა. დიზელი კი ზამთრის იქნება უკვე ევროპაში გასამართებზე მაგრამ მაინც შეეცადე მეოთხედი ბაკი მინიმუმ სულ იყოს, მეტი არაფერი. გათვლილია ეგეთებზე ეგ მანქანა

Posted by: Huro 23 Nov 2019, 01:52
კაი ჯიგრებო, ხვალ არადა ზეგ დავწერ შედეგებს.

Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)