Ex3cuTioNმარტო დაკლიკვაზე რო არ ირიცხება ფული ეს ხო ვიცით? საქართვთელოში აჩვენებს ეგეთ რეკლამებს იმენა დაკლიკვაზე რო რიცხავს და მეტზე არაფერზე , ამერიკაში და ევროპაში კიდე უმეტესობა სულ სხვა ტიპის რეკლამებია ..
იქ უმეტესობა ხედავს 30 წამიან ან მეტი ხანგრძლივობის ვიდეო რეკლამას , სადაც ფული იმ შემთხვევაში გვერიცხება თუ ბოლომდე უყურა ვიუერმა რეკლამას. პირველი 5 წამის მერე რეკლამის გამორთვა შეუძლია (skip ad) - 5 წამს რამდენითაც გადაცდება მისი ვოჩ თაიმი მით მეტი გერიცხება. ეგ რეკლამები ესე გამოიყურება :
http://searchenginewatch.com/IMG/778/21877....jpg?1335219681 ესეთი რეკლამების დადება გაცილებით ძვირი უჯდებათ კომპანიებს ვიდრე ისეთი რეკლამების დადება საქართველოში რო ჩანს. საქართველო კიდე იმ ქვეყანათა რიცხვს მიეკუთხვნება ვისთვისაც არ უღირთ კომპანიებს ძვირიანი რეკლამების განთავსება ...
აი ეს ედ ფერფორმენსი ავიღოთ:
http://i.imgur.com/6p2v4Vj.pngAuction Display არის ის რეკლამა, საქართველოში რო ჩანს (მაგალითად:
http://i.imgur.com/H0IlNvo.png). ძალიან ბევრჯერ ტრიალებს მაგრამ პროცენტულად ძალიან ცოტა შემოაქ .. იაფია..
Auction TrueView In-Stream არის რეკლამა რომელიც 5 წამის მერე შეგიძლია გამორთო , უმეტესობა ფულის აქედან შემოდის ..
Standard Reserved In-Stream არის ისეთი რეკლამა რომლის გამორთვაც არ შეგიძლია , გინდა არ გინდა ბოლომდე უნდა უყურო. ყველაზე მეტს ამაზე იხდიან , მაგრამ იშვიათად ჩანს.. ესეთი რეკლამები ჩანს ყველაზე მაღალ შემოსავლიან ქალაქებში ...
თუ ეს ყველაფერი უკვე იცოდით ღმერთმა გაგიმარჯოთ , პროსტა სულ კლიკებს და კლიკებს ვკითხულობ ამ თემაში როცა უმეტესობა ფულის კლიკებიდან საერთოდ არ შემოდის ... თუ არ იცოდით კიდე მიხარია თუ რამე აგიხსენით..
და ჩემ კითხვას რო დავურბუნდეთ .. ვინმემ თუ იცის ამ 7 წუთიან შეზღუდვაზე რამე , ან 2-3 წუთიან დაშორებასთან დაკავშირებულ რისკებზე , გთხვოთ ამიხსნათ. წინასწარ მადლობა.