მოკლედ მგონი ეშველა ჩემ მანქანას. თამაზასთან ვიყავი და გამიკეთა.
1) გამიზარდა სვეჩების ზაზორები 0.6-დან 0.8-მდე. უკონტაქტო აალების სისტემაზე 0.8 უნდა იყოს რაც უფრო დიდ ნაპერწკალს აძლევს და უფრო კარგად იწვის ნარევი ძრავში.
2) დამიყენა 07-ის კარბიურატორის ჟიკლიორები. მე მეყენა 107/170 I კამერაში და 162/170 II კამერაში (ბენზინი/ჰაერი). დამიყენა 112/150 I და 162/150 II.
3) გაწმინდა ამაჩქარებელი ტუმბო (უსკარიწელნი ნასოსი რა

)
1-2 პუნქტების შედეგი ეგრევე სახეზე იყო. კოჯორში ისე ავედი მესამეზე დაბლა სიჩქარე არ გამომიყენია. და წყნეთის გზაზე თავიდან მესამე მ0ოსახვევამდე მეოთხეთი ავედი. თან ყველაზე ცუდი აღმართი სადაცაა გაზს რო ვაწვებოდი მანქანა სიჩქარეს კრეფდა.
3 პუნქტის შედეგად გაქრა ის ხტუნაობის სინდრომი გაზის დაჭერისას რო იყო.
ახლა საწვავის ხარჯი უნდა გავზომო თუმცა გაზრდით ვერ გაიზრდებაო თუ არ იგაზავეო. ვნახოთ ჯერ არ მივლია ქალაქში ბევრი რო დავზომო. ოდნავ რომც გაიზარდოს (14-მდე) მაინც ღირს იმდენად სასიამოვნოა მანქანის ტარება.
This post has been edited by ნიკა on 1 Oct 2006, 00:34