სხვათაშორის ძრავიც ეგრეა. ზოგეს ერთი მოწონს ზოგს მეორე

1500 და 1300 ცხენიან ძრავებს რაც შეეხება ერტმაც და მეორემაც შეიყაროს ერთ ადგოლას. ან შენ რატომ ხარ აღფრთოვანებული ეგეთი შედეგებით? ან ვაბშე ძრავი მარტო ცხენის ძალებია და მეტი აღარაფერი?? ეგრე არ არის რა

მართლა და მართლა, ეგ დედააღნიანი ჟურნალისტები მაგ ენჯინ ოფ დე იარს რომ აძლევენ შედარებით ნაკლებად მოშნი მაგრამ ტექნოლოგიურ ძრავებს კი არ ტყუიან

ძრავი კარგი ისაა რომელიც ეკონომიურია, მოშნია, და შენ გსიამოვნებს მისი მართვა
ამიტომ მაგ თემაზე დავა მუდმივად შეიძლება გრძელდებოდეს. დიზაინის არ იყოს

ისე კი პორშე, ბეეNვე, აუდი ჯობია ინფინიტის, ლექსუს, აკურას
მ3-ს სულ სხვა დატვირთვა აქვს და ჯტ-რ-ს სულ სხვა
უი რამდენი მიწერია

და სულ ტყვილა

ვიცი ეს მე