mazurskiiხოო კარგი ხალხი ხართ თქვენ სუბარულოგები!
kotebe1980ROLIKA_24Transmission Control Unit
ანუ როგორც ECU აქვს მატორს ისევე აქვს სუბარუს
ავტომატ კარობკას თავისი ტვინი..
რომელიც თავის მხრივ უკავშირდება TPS-ს Throttle Position Sensor
კარობკის სოლენოიდებს და კიდევ ვიღაცეებს..
ხოდა ამ დედა არღნიან ლეგასის 2000მდე აქვს
მოხვეულზე და მეორეში რომ უნდა გადართოს
იმ დროს, თითქოს ჩაქვრა მანქანაო.. ეცვლება ხმა,
თითქოს პერებოი აქვსო და ფუხფუხებს.. მერე რომ გაიტანს,
გაზს რომ აათამაშებ მას მერე ოღონდ, მუშაობს ჩვეულებრივად!
Duty solenoid C
აკეთებს თორქის განაწილებას თვლებზე და მგონია რომ
იქნება მაგის ბრალი.. ეგ არის მიბრედილი ალბათ!
სწორზეც აღენიშნება იგივე ძიორგანიები მაგრამ
რომ უხვევ და ძრავ მაშინ უფრო.. მმოკლედ არ ვიცი არ ვიცი!
This post has been edited by Zia_kurosawa on 13 Mar 2012, 03:17