ყველამ ვიცით რომ არსებობს "პერეხადიაში" და "არაპერეხადიაშI" ხულიგანკა , და დაწვრილებით თუ გაინტერესებთ დავწერ:
1982 დან გამოუშვეს მეორე მესამე სერიის მანქანები. ჩვენი საყვარელი მოდელი E30.
1987 წელს სექტემბერში "დაარესტაილინგეს" უბრალო "ხულიგანკა"
ყველა მოდელი რომელიც გამოუშვეს 1987 წლის სექტემბრის მერე არის "პერეხადიაში" (!)
***გარდა კაბრიოლეტების. კაბრიოლეტს უშვებდნენ 1990მდე "არაპერეხადიაში"ს ბაზაზე. და მხოლოდ 1990 ნოემბერში გადააწყეს "პერეხადიაშზე"
რითი განსხავდბა "არაპერეხადიაშო" - "პერეხადიაშისგან" ?
ძირითად ვიზუალურად შეიცვალა წინა და უკანა მხარე.
წინიდან "პერეხადიაშს" აქვს განსხავებული ბამპერი და შიტოკი (ნიკელის გარეშე) . შიტოკი არის 2 სანტიმეტრით დაბალი პერეხადიაშის შიტოკზე. ასევე დაემატა ტორმუზის გაგრილება ტუმანიკთან.
უკანა მხარესაც უყენია განსხვავებული ბამპერი თავის შიტოკით (ნიკელის გარეშე) . უკანა შიტოკიც არის 2 სანტიმეტრით დაბალი + ვიზუალურად ფარავს ზაპასკის ადგილს. ფარები უყენია უფრო განიერი. და სანომრე ადგილას აქვს შავი პლასმასი.
გვერდზე კანტებზე აღარ აქვთ ნიკელის ზოლი.
აბლიცოვკა უყენია იგივე. მაგრამ ოპტიკა არის შეცვლილი. კარხნულად "არაპერეხადიაშზე" უყენია უბრალო მრგვალი ფარები. როცა "პერეხადიაშ"ს დალნებზე აქვს "სმაილიკი" (ღიმილი)
სავალ ნაწილში , სალონში და სხვა დეტალებში არ იყო არანაირი სხვაობა, მაგრამ სხვაობა იყო ძრავებში...
E30 316/318 "არაპერეხადიაში" გამოდიოდა მხოლოდ M10 ძრავით.
პერეხადიაშის E30 316/318 მოდელებში იყო მხოლოდ M40. ასევე დაემატა 318iS რომელშიც იდო M42B18 და 320iS რომელშიც იდო S14 (ანუ E30 M3 ძრავი. მაგრამ ეს მოდელი იყო ძალიან ცოტა. და შესაბამისად ძვირიანი მოდელი იყო)
არსებობს კიდე E30 323 M20B23. მაგრამ უშვებდნენ მხოლოდ "არაპერეხადიაშის" კუზაოში 1986 წლამდე.
ასევე 1988 წლიდან გამოდიოდა E30 "Touring" ანუ უშვებდნენ მხოლოდ "პერეხადიაშის" ბაზაზე.
მტეხნიკის აბვესები განსხავდება. მტეხნიკ 1 არის "არაპერეხადიაშის" და 2 არის "პერეხადიაშის"

This post has been edited by არტექს on 8 Jan 2013, 00:57