ძაან კარგად არ მესმის უბრალოდ ჩერეზ სხვადასხვა ფორუმებიდან ვიღებ ხოლმე ინფოს თუ რა ძრავზე რომელია რეკომენდირებული და გამართლებული

ორ ვალიანებზე ნჟკ სვეჩებს უფრო ხმარობენ სადაც წამიკითხავს
ბოშსაც ხმარობენ მაგრამ ნჟკ თი უფრო კმაყოფილები არიან
გაზის სვეჩები რამდენად გამართლებულია არ ვიცი სიმართლე გითხრა
იმიტომ რომ გაზის სვეჩებს მოკლე ზაზორი აქვს მე როგორც ვიცი და ნაგარს არ ღებულობს
და ბენზინი ( მითუმეტეს ჩვენი) მალე დაადებს ნაგარს და ნაპერწკალი კარგი აღარ ექნება
ჰონდებზე ძირითადად ერთ კონტაქტიანებს ხმარობენ ( ფორუმებზე რასაც ვკითხულობ იმას ვწერ) ორი ან სამ კონტაქტიან სვეჩებზე არსად წამიკითხავს და არ ვიცი
ჩემს მანქანაზე სტოკი ნჟკ პლატინიუმები ეყენა რომ მოვხსენი მურიანი კი იყო მაგრამ თვითონ პლატინის კონტაქტები სარკესავით იყო
უბრალოდ ფაიფურიდან უშვებდნენ გაზს და კომპრესიას ვეღარ იჭერდა
ეხლა ირიდიუმები მიყენია და გამოსაცვლელია რომ მოვხსენი კონტაქტები მურიანი აქვს
პლატინიუმები ჯობია
აბა შენი ძრავი რა მოდელია მითხარი