სვეჩების გარდა პერებოი ბევრმა რაღაცამ იცის,ჰაერის არასწორე მიწოდებამ,უხარისხო ბენზინმა.რომელიმე დაჩიკის მწყობრიდან გამოსვლამ,ბაბინის გაფუჭებამ და ჩიბუხებმაც,ასე რომ მარტო სვეჩის გამოცვლით საქმეს შეიძლება არ ეშველოს,
ზაზორები თუ დაუწიე სვეჩებს ეგ ფაქტიურად იმას ნიშნავს, რომ ეგ სვეჩები გადასაგდებია.ზაზორები სვეჩებზე ასახავს ფეთქების სპეციფიკურ რადიუს.და ახლოს მიწეული კბილებით საბოლოდ სვეჩი დაიწვება და ყველა სვეჩზე შანსი არაა რომ თანაბარი ზაზორი დასვა,აქედან გამომდინარე ყველა ცილინდრში გექნება სხვადასხვა ფეთქება ,დანარჩენი დიაგნოზი შენ გამოიტანე მერე..... რა დაემართება ძრავს დროთა განმავლობაში.

ასე რომ ბაბუები და პაპები რომლებიც ვოლგებზე და ჟიგულებზე სვეჩის ზაზორებს ქლიბავდნენ და მერე ახლოს მიწევდნენ,ახალი თაობის ძრავებზე რეკომენდირებული არ არის.
ჭკუას არავის არ ვასწავლი და სხვანაირათ არ მიიღოთ,უბრალოდ პატარა კორექტივები შემაქვს,რომ თქვენი მანქანის ძრავები დიდხანს გემსახუროდ სათანადოთ