იცი რას ნიშნავს? როცა მანქანას 5K ზემოდან ვახარჯებ და ვმართავ ისე როგორც მე მინდა, არ გამოვისმევ ტრაკში მანამ საჭიროება არ მოითხოვს. იმას ნიშნავს რო არ დაუდგები წარაკუა მანქანებს თუმდაც 100 კუზაოს რო უგებდე. იმას ნიშნავს რო დანიშნულება მიეცემა როგორც თაზომ თქვა ზუსტად თქვა სხვათაშორის. იმას ნიშნავს რო აი ფორუმზე დაწერილზე თუმდაც შენ დაწერილზე (არ გაგიტყდეს და ცუდად ნუ გამიგემ) არ გამოვიქცევი ვაიმე ფორიკაზე წნევა აუწევიათ და გავტესტოო როგორ დადისო. აიწყობა გაიტესტება რამოდენიმე მანქანასთან როგორ ხოდზეა რანაირად დადის და ვობშემ როგორია სწორზე. მერე მაქსიმალურად გვერდულად სასრიალოდ მოვამზადებ. აი შენ ძმაო გადაიხადე 8 მანქანაში და კიდე ზემოდან მიუშვი მაგის ნახევარი და გნახავ ერთი როგორ გამოაყრევინებ გლუშიწელიდან მაგ ტკიცინა ფრანკლინებს და მერე როგორ ხასიათზე დადგები. სატყნავად კიდე ისე რო არ დამენანოს და ასე ვთქვათ იმაზე ავიმაღლო რაღაცა ტარების ან ექსტრემალური მართვის ან რაც გინდა დაარქვი, მაგის დონის ამაღლებისათვის ავაწყობ სხვას არც აბივკა ექნება არც კლიმატი და არაფერი აი იქ უკვე ნაკლებად შევხედავ რაზვალნის და მსგავსებს და "ჩემ მუღამს" მერე გავყიდი ფორუმზე 1000$ ად იდეალურს და ესე რა. არ არი მასე ძმაო შენ როგორც გგონია ჩემია და მინდა კარგი გავაკეთო და მაგიტომ ვაკეთებ კარგად მერე რა რო ძვირი დაჯდება მიღირს. რო მეკიდოს თავის პორშინზე ავაწყობდი ან დავტოვებდი სანამ ივლიდა ივლიდა. მეორე მუღამიც არის მინიმალურიდან მაქსიმუმის ამოღება.
და ტოიოტას ფორესტერს ნუ შეადრი გთხოვ ძალიან ძვირიანი ბრენდია წუნინგის ამბავში მარა ამართლებს. სუპრაზე რომ ამბობ ასე ვიზავდიო არც მასეა როგორც ფიქრობ. შენ გაზაობ მარტო სწორზე დააჭერ თვეში 3-4 ჯერ ნათებასთან და ვსიო. მე მაგას მივიჩნევ და ჩემი აზრით ეგ იგივეა რომ ბათუმში რო მიდიოდე საქმეზე და გეჩქარებოდეს და ნორმაზე გაცილებით სწრაფად იარო რა. აი ეგ ნაგრუზკა მოდის შენ მანქანაზე მაგით კიდე რო მეუბნევი არ მესმის ჩემი მუღამიო რომ ამბობთო ვერ ჩაწვდები. თუ სიმართლე გაინტერესებს დაუნასტროიკებელით ჩვეულებრივად დავდიოდი ბათუმი ბორჯომი და ესე შორ რეისებზე წნევაზეც გამყავდა და ყველაფერი მარა ნაგრუზკა სულ სხვა რამეა და აბეზალოვკაა ის რომ მანქანას როცა თხოვ ამხელა ძალას უნდა გაკეთდეს და ფორესტერებთან არ უნდა გაიტესტოს. იხარჯება მაყუთი მოშნად შესაბამისად მიდის ფიქრიც რას მომცემს ეს ყველაფერი ღიირს მაშინ მიუშვი დახარჯე არ ღირს? დავწევდი წნევას და ვიქნებოდი ბედნიერი. იმედია მიმიხვდი.
http://www.screamingtyres.com/?p=8154აი ბერძენი ტიპის პროექტი. ესეც ცპს პორშენზეა ოღონდ ჩვეულებრივი პორშენი უყენია 9:5 კომპრესიით ეგ გამოდის სერიულად, მრ2 სთვის და სელიკებისთვის იმათ არ აქვთ ვვტ (მასეთ მოდელზე ვამბობ) ხოდა კლაპანიც პატარა ზომის აქვთ ვიდრე ალტეზას, შესაბამისად ეგ პორშენი მიდის ოღონდ ამ ტიპს მოუწია ვვტს გათიშვა რადგან კლაპანი გაერჭობოდა პროჭში იმიტომ რომ როცა ვვტ იქნებოდა მოქმედებაში კლაპნის ჭრილები არ დაემთხვეოდა პირშენს და დაარტყავდა ამიტომ ბევრი არ უფიქრია და ვვტ გათიშა და ხელით გაასწორეს ზაჟიგანიეც და გრადუსებიც. მე კიდე ვვტს ვტოვებ ამიტომ უწევს პორშენის ზაკაზი უფრო დაბალი კომპრესიით და სხვანაირი თავით

600 ცხენი ყავს მაგ როჟას და 700ნმ აქვს 1.6 ბარზე წნევა საკმაოდ დიდია მაგრამ უფრო მეტის მიღება არი შესაძლებელი. მაგრამ 2.0 ია !!!დაახლოვებით მასეთ რამეს ვუმიზნებ უფრო დიდი ტურბინით.
This post has been edited by sa_4ok on 18 Feb 2013, 14:25