მარჩის პლიუსები ტოიოტასთან ....
ამ მოდელს იმიტომ ვადარებ რომ სხვა ორი მოდელი როგორიცაა კოლტი და ფიტი მგონი რომ არაკონკურენტუნარიანი ტექნიკური თვალსაზრისით, ესეც ჩემი პირადი მოსაზრებაა ლაპარაკია 2004 წლამდე მარჩებზე (არა CVT) ებზე, ტოიოტასთან შედარებით მთლიანობაში ნაკლებად გამძლეა . . . მაგრამ როგორც ესეთი სჯობს ტევადობით და მანევრით ასევე აჩქარებაც უკეთესი აქვს (არ ვადარებ 1,5 იან RS )
მინუსები
სიხისტე ზედმეტად, მოკლე ამორტიზატორების ხოდი რომელიც გაშლაზე ბრაგუნობს (თუმცა მანევრირებაში ბევრად უკეთესია ვიდრე ტოიოტა!)
ფეჩის სისტემა საკმაოდ ცუდად ცირკულირებს ხშირად შუსები იორთქლება (მარჯვენა რულზეა ლაპარაკი)
კარობკის პრობლემა ხშირ შემთხვევაში მეორეში გადართვისას (მოგვარებადია ორიგინალი ზეთით თუმცა ოდნავ მაინც იგრძნობა)
განათება სალონის ფაქტიურად არაა ასევე საბარგულში ღმერთმა არ ქნას რამე დაგჭირდეს ღამით
უკანა ორი დინამიკის არ ქონა
და აბსოლიტურად ნულის დონეზე ხმის იზოლაცია!
ზოგ შემთხვევაში ცეპის დამწიმი ხმაურობს ცივზე თუმცა არაფერი სავალალო
საშინელი სკამები! 3 საათში ტრაკს აგატკენს კაცს

))
აი ეს მინუსებია რაც მახსენდება ...
პლიუსებს ჩამოვწერ:
ძრავი ცეპზე, დაბალ კომპრესიული და გათვლილი 92-93 საწვავზე - საკმაოდ ვირი თუმცა საქართველოში ყველაფერი ფუჭდება

იდეალური სამუხრუჭე სისტემა ძალიან ბევრად მაღლა დგას ვიდრე რომელიმე კონკურენტის
კარობკა ვირივით გამძლე
ხისტი პადვესკა რომელიც პერევალზე არ გღლის ასე თუ ისე
დინამიკაში საკმაოდ კარგი სატარებელია
პერედოკი მინიმალური დატვირთვით ასევე გამძლე
სტაბილური წვა 7-8 ლიტრი რომელიც არ იცვლება სხვა ბრენდებისგან განსხვავებით

)
მოკლეთ მინუსები მეტი გამოვიდა
მთლიანობაში მე სამივე კონკურენტ მოდელს ბევრად მირჩევნია დავდივარ ძალიან ბევრს უკვე მეორე მარჩია და კმაყოფილი ვარ...
ცოტა ხანში მინდა პატარა ნიჟარა მივუყენო და ვნახოთ რას იზავს