მე მაპატიეთ, ჩამეძინა და ვეღარ გიპასუხეთ კითხვებზე
guga_nukriაქვს წინაც, უკანაც და შუაშიც.
რა ხდება ეხლა მანდ უყურე - აი ხო მიდის მანქანა ჩვეულებრივად ტრასაზე, მაგ დროს, ჩათვალე რო თითქმის 100% ან სრულად 100% გადაეცემა უკანა თვლებს და მანქანა ფაქტიურად როგორც უკანა წამყვანი ისე მუშაობს. როგორც კი განსხვავებული ბრუნები გაეჩითება თვლებს, ბლოკირება იწყებს მუშაობას, ხდება სხვადასხვა პროცენტით დაბლოკვა, და გადაცემები თუ აქამდე 100% უკან იყო, ეხლა უკვე სხვანაირად გადაეცემა (ვთქვათ 30% წინ, 70 უკან. ან 15% წინ, 85% უკან, ან 50/50 და ა.შ.) ეს ხდება ცენტრში, მაღალი გადაცემების დროს. დაახლოებით იგივე ხდება თვლებს შორისი ბლოკირების ამბავშიც (სხვადასხვა დროს, სხვადასხვა პროცენტით, სხვადასხვა სიხისტით იბლოკება ხიდები. შესაბამისად ბლოკირება მუშაობს თუ არა, ამა ს ერთი შეხედვით ვერ გაიგებ იმიტომ, რომ ბორბალი თუ გაჩერებულია, სულაც არ ნიშნავს იმას, რომ იმ დროს ის მოდებაში არაა (აუცილებელი არაა იბუქსაოს და ბოლი დააყენოს).
პანიჟენის დროს რა ხდება - ცენტრი დაბლოკილია (რაც იმას ნიშნავს, რომ გადაცემები წინა და უკანა ხიდს შორის ნაწილდება 50/50), შესაბამისად, თქვენს სისტემებზე (კვადრადრაივი) ეს იმას ნიშნავს, რომ გეროტორული ნასოსი, რომელიც მოთავსებულია რაზდატკაში, მუშაობს სრული დატვირთვით, და ასეთივე ნასოსები მუშაობს ხიდებში სრული დატვირთვით. ეს ყველაფერი უდრის ჰიდრავლიკური ბლოკების სრული დატვირთვით მუშაობას

შესაბამისად, ვიზუალური ეფექტი ესეთია, რო წინა და უკანა ხიდები სინქრონში მუშაობენ, რაც იძლევა იმის ეფექტს, რომ პანიჟენის გარეშე ბლოკირება არ მუშაობს და პანიჟენიით მუშაობს

ჰიდრობლოკების მუშაობის სიზუსტე და გამართულობა დიდწილად დამოკიდებულია რაზდატკასა და ხიდებში სწორ ზეთზე. ჩემს 4.7-ზე იდეალურად მუშაობდა.
cherokiელესდეც ბლოკირებაა, ავტომატური. კვადრადრაივის ბლოკები დაახლოებით იმავე პრინციპით მუშაობს, რა პრინციპითაც ელესდე (ბრუნთა განსხვავებებზეა მისი ამუშავება დამოკიდებული), ხოდა ბლოკირება აქვს მაგ ხიდებს. ელესდე არაა, მარა არც ხისტი ბლოკი არაა. რაღაც საშუალოა. ელესდეზე უკეთესია (უფრო ხისტისკენაა) და ხისტზე უარესია (უფრო ელესდესკენაა), თუმცა ეს უარეს-უკეთესი ძალიან პირობითი ცნებაა. მსუბუქი ოფროუდისთვის ელესდეს ტიპის ბლოკები ბევრად უფრო მოსახერხებელი სახმარია, ვიდრე ხისტი ბლოკები.
Edante1.3 მიდის სადღაც წინა ხიდში და უკანაში მინიმუმ 2.
იტოგში მინიმუმ 3.5 გინდა ყველა ვარიანტში
ჯვარედინადაც ბუქსაობს...