R - ნიშნავს რომ ავტომობილი მსუბუქ ავარიაში მოყოლილი.
RA - ნიშნავს რომ ცოტა უფრო ძლიერ ავარიაშია მოყოლილი.
3, 3.5 , 4, 4.5, 5 და ა.შ. - ნიშნავს რომ ავტომობილი არაა ნაავარიები.
როდესაც რიცხვით შეფასებულ ავტომობილზე აღნიშნულია რაიმე დეტალის გამოცვლა ანუ ამ შემთხვევაში ეს მიჩნეულია რომ ავტომობილი არ არის ნაავაირები თუმცა გამოცვლილია დეტალი დაზიანების გამო.
ახლაა ვნახოთ მეორე მომენტი არის უიდიალურესი ავტომობილები რომელიც ჩამოსულა აქვს კარბონი კაპოტი და უწერია
R - რომელიც ნიშნავს რომ ავტომობილი ნაავარიებია და ეს მითითებულია კარბონიანი კაპოტი ანუ XX წერია კაპოტზე. როგორ პიქრობთ ეხლა ჯერ ავარია გააკეთა და მერე კარბონის კაპოტი გაუკეთა?

იმის გარკვევა კიდე მანქან ნაავარიებია თუ არა რა უნდა?

ახლა წინიდან რომ რამეს დაარტყა ან უკნიდან დაგარტყას მხოლოდ ბაგაჟნიკს გამოცვლი და კრილოს არაფერი მოუვა?

:D:D ერთი U2 იც არ ექნება ?DD:D:D:D
ეს იმ შემთხვევაში როცა RA - შეფასებასთან გვაქ საქმე. ან სერიოზული ავარია ანუ RA - როგორც შევისწავლე და ახლა კრილო როა მარტო გამოცვლილი კრილოში ისე დაარტყეს რო სერიოზულად ჩათვალეს და სხვა მეტი არაფერი დაზიანდა?

:D:D
ამასწინად მანქანა ვიყიდე 3 შეფასება მითხრეს ჟანგიანიაო და ვინც იყო კლიენტი თქვა მკიდიაო იყოსო

ჩამოვიდა და გლუშიტელის ბაჩოკი იყო ჟანგიანი და მანქანა იყო ხოშიანი.
და კიდევ ერთხელ ავღნიშნავ ჩამოსულა 4 შეფასებით მანქანა რომელზეც გული შეგვწუხებია იმიტომ რომ მანქანა იყო სინამდვილეეშI ვერცხლის ფერი და ჩამოვიდა ლურჯი

მოდი ახლა და შეედავე

. შეფასებაში მხოლოდ 1 ადგილზე ეწერა წ1