#42218789 · 12 Sep 2014, 21:05 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
QUOTE (gvelco @ 12 Sep 2014, 20:15 ) | tsamaladze რასამბობ მაგაზე უკეთეს რას იყიდი(კაი ზუბილას კი იყოლიებდა ისე კაცი),ე60 ე39-თთან რა მოსატანია ვისაც მანქანა სიამოვნებს,ჯერ სალონი რასუგავს სუნიც კი აღარ აქვს ბმვსი,ძაან ბევრი დეტალი კიდე და ტყუილად არავინ გამოიდოს თავი ახლა ე60 მაგარი მანქანაა რაღამც ახალი მოდელია,ვთქვი ვისაც მანქანა სიამოვნებსთქო და არა გარედან ვინ როგორ ხედავს.მაგარი თანხა დაჟმოტა ბმვემ მაგ მოდელებზე.ორად 2 მანქანა რაც მეყოლება ე39 და ბენცი ზუბილა.
რაცშეეხება შენს პრობლემას აბს მიხედე და ასც-ც ცაქვრება,ყველაზე იოლად გამოხვალ ამტვლელი დაჩიკის ბრალი თუა,თუარა ბლოკს დაერხა.სუნზე ცოტა თუ შემოდის არაფერია გაზაობის დროს ანუ მაღალ აბაროტზე იცის,ძაან თუა მაშინ ცილინდრის საფარის სალნიკები იქნება გამწვარი,ან ვენტილაციის ბადე უკან აქ საბარგულში კლეტკასავითაა,მიდი 777 თან ინპა თუაქვთ დაგეხმარებიან.მე ქუთაისში ვარ თორე მეც მაქ მაგის სოფტი * * * +ხადავოიში პრობლემამ ტავის ტორმუზებიანად შეიძლება აბს აანთებინოს. |
ასც ჩაქვრა დღეს დილით რო ვნახე და არც აბს მენთო, გუშინ ბევრი ხალხი მეჯდა მანქანაში და ისე შევედი ზანოსში ერთიორჯერ და ამინთო ასც და აბს, დილით არაფერი არ ანთებდა, რა მაინტერესებს იცი? ზეთი საიდანაც ისხმევა ძრავში მაგ ხუფს რო ვხსნი ბენზინის სუნი აქვს და მასე უნდა ქონდეს? ამთვლელი დაჩიკი კომპიუტერმა ამოაგდო და ეგ დაბრედილია და ესეიგი მასგის ბრალია ასც ხო?
This post has been edited by tsamaladze on 12 Sep 2014, 21:07
|