ჩადგომით კი ჩადგება მაგრამ არ გირჩევ ისეთ რამეს გააკეთებს. კოლექტორი პლასტმასის არის და გაგიხეთქავს ერთიც რომ დააცემინოს.
ასე რომ სტროგად მეოთხე თაობა.
გავუზიაროთ ხოლმე გამოცდილება ერთმანეთს. დავწეროთ ვინ რა გააკეთა სად გააკეთა, რა ნაწილები გამოიყენა, სად იყიდა და ა.შ.
მე დავწერ რაც მე მაქვს უკვე გამოცდილება.
პილნიკი გამეხა და მივედი პილნიკის გამოსაცვლელად. მოვიარე ერთი 5 ბოქსი. დამანდრაჟდნენ ტიპები ვერ გამოვცვლით არ ვიცით მაგის ყუმბარა როგორიაო. შეიძლება ზამკნუტი კალცო აქვს და ვერ მოვხსნათო. მერე მივედი ასტრა დიღომში გავაკეთე და არანაირი ჩამკეტი კალცო არ აქვს ამას. ძალიან მარტივად იშლება და იწყობა. უბრალოდ ასტრა დიღომი ძვირია. ასე რომ თქვენს ხაჩიკებს უთხარით არაა ძნელი და გამოცვალეთქო

.
ახლა მატორზე. 2.0 და 2.3 მატორი არის იგივე ფორდის მატორი. იგივე აყენია ფორდის და მერკურის ბევრ მოდელზე. ყუმბარებზეც წავიკითხე რომ ფორდის მიდის. მატორის ნაწილები იგივე ფორდის მატორის ერთი ერთზე მიდის და ნუ გადაიხდით ზედმეტს.
პადკარობოჩნი და პადმატორნები ჯობია ამაზონიდან გამოიწეროთ. აქაურ დაშლილებში ორჯერ მეტ ფასს გეტყვიან. სალნიკები და პრაკლატკები აქაც ნორმალური ფასია და გამოწერას აზრი არ აქვს. ტულკები და პერედოკის ნაწილებს და რეზინებს პრესავენ. უმჯობესია ბელაზის ან ტრაქტორის საბურავისგან ვინც ჩარხავს იქ გამოაჩარხინოთ და სირბილისთვის ორიგინალივით გადაახვრეტინოთ რეზინები. ასე უფრო რბილია მერე პერედოკი. გადახვრეტის გარეშე კი უკვდავი იქნება მაგრამ დაგიგრუბებთ.
ხო ქუთაისის ქუჩაზე მე რეკომენდაციას ვინმე სოსოს ვაძლევ. წერეთლიდან რომ ჩავუხვევთ მეხუთე თუ მეექვსე მაღაზიაა. მე დამჭირდა რაღაცა და ყველაზე იაფი მაგას ქონდა.
სვეჩები ამისი ყველგან არ იყიდება. იტაში დიღომში აქვთ და კიდე ელიავაზე ვნახე იაფიანი ნჯკები. იაფიანი ნჯკები 4 ცალი 25 ლარი ღირს და წინა მანქანაზე რომ დავაყენე მშვენივრად მუშაობდა. არ ვიცი რამდენს გაივლიდა ოღონდ მეუღლემ დამიმტვრია და ვერ მოვასწარი გატესტვა
This post has been edited by narikuda on 24 Oct 2014, 21:15
გემშვიდობებით ყველას. მე წავედი ფორუმიდან მეგობრებო.
სასიამოვნო იყო თქვენთან ურთიერთობა.
მოუფრთხილდით ერთმანეთის ნერვებს!