კარგად კი გიწუწავიათ აი!

ხო ეხლა რისი დაწერა მინდოდა. მჭირს ესეთი უცნაურობა. მოგეხსენებათ მანქანაზე დავაყენე კონტროლერი, რომელმაც ხან იმუშავა, ხან არ იმუშავა, ხან ნაწილობრივ იმუშავა და ა.შ. ბოლოს შევიყარეთ მე ყლფ და საჩოკა ფერFორმანსი და როგორც აღმოჩნდა სოლენოიდის კრანი არასწორედ იდგა და დადგა სწორედ. მაშინ ეს გარტყამზე გავაკეთეთ მარა სწორია იტოგში. ეს უკვე დავაზუსტე და 100% ზუსტად დგას. მანამდე გასწორებული იყო ექსტერნალ ვესტ გეიტზე და ამისთვის ყურადღება არ მიმიქცევია. იტოგში ხუი სნიმ.
ხოდა ეხლა რა ხდება. ჩვენ მაშინ გვეგონა რომ ყველაფერი უკვე უკან არის, მარა მთლად ასეც არ მოხდა

როდესაც წნევას ზემოთ ვუწევდი(მეორე დღეს) ადიოდა და ეგრევე ჩამოდიოდა, ანუ პიკები ქონდა მარტო. ეს უკვე ნასტროიკის თემაა შეიძლება, ამას ბევრი პარამეტრის გასწორება უნდა, მაგრამ მე ვერ ვიგებ ერთ რამეს.. როდესაც კონტროლერს აყენებ აუცილებლად უნდა გააუქმო გეიტის აბრატნი კლაპანი(მეორე შლანგი რო იყო), ეს აპეXის მანუალშიც წერია და ზოგადად ესეა. ხოდა ეს რომ გავაუქმე მეორე დღეს, მანქანა ისევ გეიტის წნევაზე დაჯდა

. დღეს ისევ შევაერთე და ისევ დაიწყო კონტროლერმა მოქმედება. ნუ რაღაცეები ავწი დავწიე, რითიც პიკებს და ბუსტის დაჭერის დროს ვეხები და რაღაცა უსპეხები არის მოკლედ, მაგრამ გაჭიმული ბუსტი ვერ დავაყენე ჯერჯერობით, როგორც ჩანს კაი ოხრად ბენზინი დაჭირდება კიდე ამას))..
ნუ ბენზინის დედაც, მე მაინტერესებს რას ფიქრობთ ამ თემაზე, თქვენც და ისიც, ვისაც ტურბოსთან შეხება ქონია.. თეორია ამ შემთხვევაში ცოტა ნაკლებად გამოდგება.
კიდევ ერთხელ დავწერ. როგორც წესი და რიგია და რა პრინციპითაც უნდა მუშაობდეს კონტროლერი/სოლენოიდი, ისე არ მუშაობს! ნუ საჩოკამ ნიკამ და ლაშამ იციან რაზეა თემა და მერე და მერე განვავრცოთ, ძაან 2 გვერდიანი პოსტი რომ არ გამოვიდეს. აქაც იმიტომ ვწერ რომ Fეისზე არ მომიწიოს სათითაოდ წერა

პ.ს. პიკების მერე რო ვარდებოდა მე პირველი იმ კლაპანზე ვიფიქრე და მერე ნასტროიკა. კომპი მაგით არეგულირებს წნევას და მეთქი ეგ აგდებს. წესით სწორედ ვიფიქრე მარა......
sa_4okჩვენ რო დავადგით მაშინ თურმე სტოკ ბუსტზე იყო )) პროსტა ცოტა პიკს არტყავდა გადართვის მომენტში ))
This post has been edited by Piani Master on 3 Sep 2014, 10:28