გლობალურად და ზოგადად ლაპარაკი არ შეიძლება.
ყველა მანქანას ინდივიდუალურად უნდა მიუდგე.
ბევრი მინახავს ###ობა გერმანულიც , იაპონურიც და ამერიკულიც.
ბევრიც მინახავს კარგი გერმანულიც , იაპონურიც და ამერიკულიც.
უბრალოდ ყველაზე კარგი კომპლექტაცია ბმვ-სი მ პაკეტი (მ-ს არ ვთვლი) ყველაზე ხშირი და იაფი იაპონიაშია ... სიიაფის მთავარი კრიტერიუმი მარჯვენა რულია.
გერმანიაში უფრო არაემპაკეტი დაბალძრავიანი , ან დიზელები ჭარბობს. გერმანელების მენტალიტეტიდან გამომდინარე.
ამერიკა ყველასთან კოპარტად ასოცირდება საქართველოში. ცხვირჩაკერებული ჩანაძირი მანქანებია ვითომ მარტო უსაში.
არადა მე თუ მკითხავ კარგ სადილეროში ნაყიდ ამერიკულ მანქანას ვერცერთი ვერ ჯობია. უავარიო გამართული მანქანა მაქ მხედველობაში.
საქართველოში მთავარი პრობლემა ისაა , რომ რეალურ ფასს იშვიათად თუ იხდის ვინმე ამა თუ იმ მანქანაში.
გვირჩევნია ახალი მოდელი გვყავდეს და ###ობა ვიდრე წინა მოდელი და გამართული. ესაა ყველაზე დიდი პრობლემა.
როცა ჩემ მანქანას ვყიდულობდი საკმაოდ გადავიხადე. 8 ზე მეტი მიზის უკვე და ყველა ვინც ფასს იგებდა სასაცილოდაც არ ყოფნიდა. მაგ ფასში ხომ მ-ს ჩამოვიყვან. მაგ ფასში , ხომ ე60-ს ჩამოვიყვან მაგ ფასში ხომ ე92 მოდის და ა.შ
ბევრი ადგებოდა და ჩანაძირ ან ლანჟერონჩასაკერებელ ე92-ს იყიდიდა 8 ში ან ე60-ს და მერე დააჯვავდა ამერიკას ამერიკული მანქანები არ ვარგაო

)
ეს უკვე იმდენად ჩვევაში გადაუვიდა ხალხს , რომ ჩამოყალიბდა სტერეოტიპად... არადა ძალიან ### სტერეოტიპია....
ყველგანაა კარგი მანქანაც და ცუდი მანქანაც.
This post has been edited by Junior K on 1 Jul 2015, 22:57