gagaodishviliტურბინიანი სუბარუ ყოველთვის არის დრაივის და მძღოლის მანქანა და არა ოჯახის და პრაქტიკული გამოსაყენებელი. უფრო ხარჯიანია, უფრო ხშირი სარემონტოა (ისე ეგეც არ არის იმაზე ხშირი ვიდრე ჟოპელები და მისნაირები), როცა უტურბინო წლები შეიძლება არ გაარემონტო თუ უვლი. მაგრამ ტურბინიანი სულ სხვაა

ტურბინიანიდან ისევ უტურბინოზე გადმოვჯექი და 1 წელია დეპრესიიდან ვერ გამოვდივარ

თუ ადრენალინი გიზიდავს და ჯიბეც გიწყობს ხელს, ტურბინიანი კარგი არჩევანია, მაგრამ ცოტა პრაქტიკული გამოცდილება გინდა, საკმაოდ ჩქარია და საშიშია ახალბედა მძღოლებისათვის. ცოტა ტიუნინგის (მუხრუჭები, ცხენები, პადვესკა) შემდეგ საკმაოდ კარგი ხდება ფორიკა მანევრშიც.