კი 4იანია მაგრამ მეოთხეს გადაცემათა რიცხვი თითქმის მეხუთეს ტოლია რა

3.0 არარესტაილინგი იყო და 2.5 რესტაილინგი ამიტო ცოტა რთულია შედარება
ძრავებს და კარობკებს შორის განსხვავების + და - ები შეიძლება ვთქვათ

3.0 ყველაზე დიდ პლიუსად შეიძლება ჩავთვალოთ ვდც + ვტდ.
კიდე ის რომ წვა ჩემი სიარულის სტილით თითქმის იგივე აქვს.
3.0 პედალზე ოდნავ ფეხის მიკარებით კრიფავს საჭირო სიჩქარეს და მერე ინერციით მიდიხარ.
2.5ზე მუდმივად წურვა მიწევდა და აბგონზე გასასვლელად მესამე ან მეორეში გადმოტანა

პ.ს საჭეზე ქონდა ლიპისტკები და მაგარი კომფორტი იყო გადართვისას

2.5 ცოტა პენსიონერს რომ ყავდეს რათქმაუნდა 3.0ზე ნაკლებს დააწვევინებს მაგრამ მე ერთნაირად მიწვავდა

რესტაილინგის ვისთვის პლიუსი ვისთვის კი მინუსი ის არის რომ გაცილებით რბილია

მაგრა ყლაპავს ბუგაროკებს და იამკებს

არარესტაილინგი ცოტა უფრო სპორტულია რა

საკმაოდ დიდი სხვაობაა სირბილეში

თუმცა მე პირადათ არარესტაილინგის პადვესკა უფრო მომწონდა პავაროტებში შესვლისას + ცუდ გზაზე ნაკლები შანსია იმის რომ ბუგაროკზე სწრაფი გადასვლის შემდეგ ცხვირი ჩაარტყა.
ხო კიდე ერთი დიდი პლიუსი 3.0ის ის არის რომ ცეპზეა ძრავი და არა რემენზე.
+ რესურსიც ცხადია მეტი აქვს ნებისმიერ დიდ ძრავს.
2:35ზე ვდც გამორთავს და ისე ტესტავს იგივე ადგილზე
This post has been edited by amemishishi on 28 Oct 2015, 14:18