ერთი ვრცელი კითხვა მაქვს მეგობრებო. მყავს 1999 წლის იაპონური ოთხ კარიანი ek კლასი. აპრილის დასაწყისამდე უნდა გავყიდო მანქანა.
8000 ში ერთხელ ვცვლიდი ზეთს და ვასხავდი პრემიუმს, გარბენი 197 000 აქ. რაც გამახსენდა ჩამოვწერე პრობლემები ჩამოვწერე:
1. სალნიკი - ნაწილიდან ჟონავს ოდნავ ზეთი და მითხრეს სალნიკია გამოსაცვლელიო და სადღაც 20 ლარის ამბავი ყოფილა.
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
2. უკანა მარჯვენა ფანჯარა არ მუშაობს და უკანა მარცხენა კარის გარეთა რუჩკა მომიტეხეს სახელოსნოში (ვფიქრობ ჯამში 40-50 ლარი უნდა ეყოს)
3. კარებების და საბარგულის რეზინები - ავარიის შემდეგ ხელოსნის შედევრი არ ვიცი რამდენ ქულიანით შევაფასო მარა კრაისლერ ცენტრში გავაკეთებინე ერთიანად ყველაფერი. საბარგულში და კარებებში ოდნავ შემოდის წყალი მანქანის შლანგით რეცხვის დროს და მითხრეს რეზინების გამოცვლა უშველისო. ( რა ჯდება ხომ არ იცით? )
4. სადაც გასწორებული იყო და წყალი ხვდებოდა, ყვითლად არის შეფერადებული და მგონი ჟანგვას იწყებს და რა უშველის რამდენი ჭირდება გამოსწორებას?
5. შევამჩნიე რო კონდენციონერის ვინტილატორი არი გატეხილი და მარტო იმ ნაწილის გამოცვლა შეიძლება? რა დაჯდება?
დანარჩენი წვრილმანები რაც დავთვალე (კალპაკი, დვორნიკი..) 60 ლარისაა
რაც ჩამოვთვალე მხოლოდ ეს პრობლემები აქვს. ძრავი ხადავოი ყველაფერი წესრიგშია აკუმლიატორიც ახალი გამოცვლილი მაქვს.
ეს ყველაფერი რო შევაკეთო 1200$ ზე მეტად გავყიდი?
This post has been edited by Wii on 22 Mar 2018, 15:32