Solveigკიდევ კარგი მატარებელი ნაგვის მანქანას წინიდან არ შეეჯახა თორემ ნაგვის მანქანაში ვინც იჯდებოდა ვერავინ გადარჩებოდა უეჭველი გაუმართლა მძღოლს

რამდენიმე წლის უკან სამეგრელოში მატარებელმაა ავტობუსი გაიტანა ვერავინ გადარჩა წინიდან მატარებლის დაჯახება და დიდ მანძილზე ათრია ასეთ შემთხვევაში ყოველთვის დიდი მსხვერპლით სრულდება
ასე რომ სადაც იმ საავტომობილო გზებზე რკინიგზის ხაზი კვეთს უნდა იყოს სპეციალური ჯიხური რომელიც გზას კეტავს შლაგბაუნით და შუქნიშანი საბჭოთა კავშირის დროს ეს პრობლემა მოგვარებული იყო უმეტეს წერტილებში რა გახდა ამის გაკეთება ?
გურიაში და სამეგრელოში უამრავი ეგეთი აპასნი მონაკვეთია.
This post has been edited by PNG on 12 Jun 2017, 05:06