საბურავებს რაც შეეხება პროტექტორი თუ აქვს საკმარისი სიმაღლის დანარჩენს უკვე ჩვენ რეალონაში მნიშვნელობა არ აქვს, თუ წესებით ვივლით ტან საცობების და გადატვირთულობის გათვალისწინებით ქალაქში 70 კმ/სთ აქსიმუმ (ეგეც სანაპიროზე) და ავტობანზე არაუმეტეს 110-ისა არც საბურავის წლოვანება შექმნის პრობლემას და არც ნახევარი სავალი ნაწილის უვარგისობა (ეხლა მთლად თუ გზაში ნაწილები არ ცვივა

)
60-ით და 80-ით ნებისმიერი მანქანა ნებისმიერ წელს გამოშვებული უპრობლემოთ დადის, რაც უნდა მოწმდებოდეს არის რომ ერთ ღერძზე ერთნაირი საბურავები ეყენოს რასაც ტექდათვალიერება ჩვენ რეალობაში ვერ მოაგვარებს ვინაიდან ნებისმიერ დროს საბურავი შეიზლება დააზიანო და ერთი ცალი შეცვალო და ეგრე იარო შემდეგ დათვლიერებამდე რაც უფრო საშიშია ვიდრე ერთნაირი გაცვეთილი საბურავების ქონა.
იგივე გამონაბოლქვი, აი რომ ვითხოვო კატ-ი და ეგრე გავიარო დათვალიერებამდე ან სულაც ჩემივე მხოლოდ მაშინ დავაყენო როცა დათვალიერება მოუწევს, ეგრე გარანტირებულად შემენახება და სხვასაც ვათხოვებ რო რამე
ისევ ვიტყვი ვინმემ დაითვალა რამდენი ვალუტა გავა ქვეყნიდან აი ეგრე რადიკალურად და სწრაფად რომ ყველამ ახალი (თუნდაც იაფიანი) მანქანების მასიური შეძენა და არსებულების სრულ მწობრში მოყვანა დაიწყონ?
როდესაც საკუტარი მანქანის ალტერნატივა მხოლოდ ფეხით მისვლაა ან აქოთებულ გადაჭედილ ტრანსპორტში ფანჯარაზე აწებებულ მდგომარეობაში მგზავრობა ბოლო კაპიკს ხალხი ახალი მანქანის საყიდელ კრედიტზე დადებს.
ბანკები რომ მაგრა იხეირებენ ეგ გასაგებია, მაგათი გამდიდრებაა ძირითადი მიზანი ყოველგვარი ეგეთი რეგულაციის ზოგადად.