მოკლედ ბიჭებო ეხპრსიონებბს დაგიწერთ ეს რაც ჩემი აფტერზე მუშაობის განმავლობაში რაც ნელნელა ვისწავლე ) ყველაზე მაზგაიობური ეს არის ) და თუ კარგად იცი ტრიგონომეტრია ( საერთოთ მათემატიკა ) გამოგადგებათ ტექსტ დოკუმენტში ვინახავდი ამიტო არ შეიმჩნიოთ
expression:
loopOut("cycle") - scal efekti gameoreba
loopOut("pinpong") - posiciis mudmivi mozraoba
loopOut("continiue") - (posicion) mozraoba mxolod ert mimartulebit
wiggle(5,12) - sixshire pirveli (5) amplituda (12)
K=wiggle(5,50)[0]; mokled bliad rodesac skal tvinsmotynavs amas chacer ))))
[k,k];
value+[time,math.sin(time*<math.pl*2)];
value+[time*50,50*Math.sin(time*<Math.pl*2)];
value+[time*50,50*Math.sin(time*<Math.pl*2)/Math.exp(time)]; -prosta levan amyvelafers ro aketebdi raze fiqrobdi?
amis (<) mocileba ar dagavicydes )
value+[time*50,amp*Math.sin(freq*time*<Math.pl*2)/Math.exp(decay*time)];
amp=50;
freq=2;
decay=3;
value+[time*50,amp*Math.sin(freq*time*<Math.pl*2)/Math.exp(decay*time)];
* * *
ვერ ვვდები რისი თქმა გინდოდა მარა მემგონი აპფა მატზე იძახი ანუ რო არენდერებ და უკანა ფონი შავის მაგივრად გამჭირვალე რო იყოს ( მეც რა ქართულად ავხსენი )
მოკლედ რენდეზე უთითებ ამას
quicktime
RGB+ALpha
ფორმატ ობშენში ნახე ანიმაცია თუ არისმითითებული კიდე