ჩემს სუბიექტურ აზრს დავწერ
ჯერ ერთი სტუდიის წილს ყიდი, და მემგონი მეორე ხარისხოვანია პირველ ეტაპზე გუგლში პირველ ადგილზეა თუ მეორეზე, მთავარი არის ეს 15 000 რაში უნდა გადაიხადოს მყიდველმა, ანუ თვეში დაახლოებით რა შემოსავალი და რა ხარჯი გაქვს, თუ ბოლო 1 წლის მონაცემები იქნებოდა მით უკეთესი. დაახლოებით რამდენ ხანში შეძლებს მყიდველი ამ თანხის ამოღებას ეგეც უნდა იცოდეს. თან საერთოდ რა აქტივები გააჩნია კომპანიას ეგეც რომ დაგეწერა კარგია იქნებოდა (თუ გააჩნია რაიმე) მერე მეორე თუ აქტივები არ გაქვს, არამგონია "არა დივილოპერმა
შეიძინოს შენი სტუდიაა, (ანუ მარტო "goodwill" ში არავინ გადაგიხდის მაგ თანხას,) ეს შენი სტუდიაც პირველად გავიგე, რაიმე განსაკუთრებული სახელი და პოპულარობა ბაზარზე ნამდვილად არ აქვს და არც არამგონია ბევრი თანამშრომელი ყავდეს თუ 3-4 შეკვეთა გაქვს თვიურად (მოცულობას გააჩნია).
საიტს ანახლებ თუ არა არ აქვს მნიშვნელობა, ძალიან არასერიოზულია ვებ სტუდიას საითი რომ გაუმართავად მუშაობს. ჯობია საერთოდ under construction მაინც დააწერო....
ამ რამდენიმე პოსტიდან და + ვებ საიტიდან გამომდინარე, მგონია რომ ცოტა არასერიოზულად უდგებით საქმეს.... პროფესიონალიზმს არ შევეხები მაგრამ გუგლ რას პრინციპით რა რისი გაათვალისწინებით აგდებს ძებნის რეზულტატს არ გესმის ალბათ, და ისიც რომ ყველას პირველ ადგილზე არ ექნება იმის და მიუხედავად "გაწმინდავს თუ არა "კეშს"....
This post has been edited by tornikeb on 29 Jun 2015, 04:15
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations" - Cavett Robert