ეგ იმის ბრალია რომ მაკლარენის დროს ჯტრ კლასში მიახლოებით 680 იყო ცხენისძალაზე აგრანიჩიტელი და ჯტსძე 550ნიტო 580ცხძალა. ეხლა კიდევ გტრ აგრანიჩიტელი მემგონი 800 ხოლო ჯტსის კი 650. დროის მომენტია პროსტა. და კიდევ ეს არის ეხლანდელი გტ ის კლასის M3 რომელიც გტძე ნაკლებია და მონაცემებით კორვეტს ცოტათი შამოუვარდება მაგრამ მაღლებზე კორვეტი ჯობნის.
General Information
Price: $470,000
Miles Per Gallon: 5 mpg (racing)
Curb Weight: 2469 lbs
Layout: Front-Engine/RWD
Transmission: 6-Speed Manual
Engine
Type: V8
Displacement: 3997 cc
Horsepower: 444 bhp @ 7500 rpm
Torque: 354 lb-ft @ 5500 rpm
Redline: 8500 rpm
Performance
0-60 mph: 3.3 sec
0-100 mph: 7.1 sec
Quarter Mile: 11.3 sec @ 125 mph
Skidpad: .--g
Top Speed: 165 mph
Braking, 60-0 mph: 94 ft
Slalom Speed: --.- mph
ეს კიდევ 1999წლის გტრის გამარჯვებული ბმვეა და მონაცემებით ანუ ცხძალებით კორვეტი ჯობს მაგრამ რომ ნახო გტრის მანქანები გტსს რამდენჯერ უაბგონებენ 24 საათის განმავლობაში მაგას არ იტყოდი. ანუ მარტო სწორზე აღება ხომ არ არის მაღალ სიჩქარეებზე რესკი ტორმუზი ისევ აკრებფა და რამე პავაროტები აეროდინამიკა ყველაფერში არის პატარ პატარა განსხვავება.
General Information
Price: Racing Prototype
Miles Per Gallon: --/-- mpg
Curb Weight: 1984 lbs
Layout: Mid-Engine/RWD
Transmission: 6-Speed Sequential
Engine
Type: V12
Displacement: 5990 cc
Horsepower: 590 bhp @ 4500 rpm
Torque: 500 lb-ft @ ---- rpm
Redline: ---- rpm
Performance
0-60 mph: -.- sec
0-100 mph: --.- sec
Quarter Mile: --.- sec @ --- mph
Skidpad: .--g
Top Speed: 217 mph
Braking, 60-0 mph: --- ft
მიმაგრებული სურათი