Ward’s Auto-მ წლის საუკეთესო ძრავების ათეული დაასახელა
ცნობილი ამერიკული გამოცემა Ward’s Auto - ყოველი წლის ბოლოს საუკეთესო ძრავების ათეულს თავაზობს მკითხველს. არც 2007 წელი გახდა გამონაკლისი და ამერიკლებმე უკვე რიგით მე-14-ე ჰიპ-ათეული შემოგვთავაზა. უნდა აღინიშნოს, რომ მისი შემდგენები მხოლოდ იმ ავტომობილბს იხილავენ, რომლებიც ამერიკის ბაზარზე იყიდება.
Ward’s Auto-ს და Engine of the Year-ს რეიტინგი არაფერით განსხვავდება, მონაწილეთა ანბანის მიხედვით დალაგებას თუ არ ჩავთვლით. წლევანდელი ათეული ასე გამოიყურება:
• Audi AG, 2--ლიტრანი, 4-ცილინდრიანი, ტურბო-გამწოვით (Audi A3)
• BMW AG, 3-ლიტრანი, 6-ცილინდრიანი, ტურბო-გამწოვით (BMW 335i)
• Daimler AG, 3-ლიტრიანი, V-ტიპის, 6-ცილინდრიანი დიზელი ტურბო-გამწოვით (Mercedes-Benz E 320 CDI)
• Ford Motor Co., 4,6-ლიტრიანი, V-ტიპის, 8-ცილინდრიანი (Mustang Shelby GT/Bullitt)
• General Motors Corp., 3,6-ლიტრიანი, V-ტიპის, 6-ცილინდრიანი (Cadillac CTS)
• General Motors Corp., 6-ლიტრიანი, V-ტიპის, 8-ცილინდრიანი ჰიბრიდული ამძრავით (GMC Yukon Hybrid)
• Honda Motor Co. Ltd., 3,5-ლიტრიანი, V-ტიპის, 6-ცილინდრიანი (Honda Accord Coupe)
• Mazda Motor Corp., 2,3-ლიტრიანი, 4-ცილინდრიანიტურბო-გამწოვით (Mazdaspeed3)
• Nissan Motor Co. Ltd., 3,7-ლიტრიანი, V-ტიპის, 6-ცილინდრიანი (Infiniti G37)
• Toyota Motor Corp., 3,5-ლიტრიანი, V-ტიპის, 6-ცილინდრიანი (Lexus IS 350)
საინტერესოა, რომ ნომინანტების უმავლესობა პირველად არ ხვდება ამ საპატიო ჩამონათვალში. 4,6-ლიტრიანი V8 Ford და 3.5-ლიტრიანი ტოიოტა, უკვე რამდენიმე წელია მისი მონაწილენი არიან. მთავარმა რეკორდსმენმა - V6-მა Nissan-საგან, კი - VQ37-ს დაუთმო ადგილი.
არადა ესე ეწერა

:D:D:D
http://drive.ge/index.php?m=44&newsid=83