ცილინდრების რაოდენობა მანდ არაფერ შუაში არაა... ეგაა თვითონ ძრავის კონსტრუქციაზე დამოკიდებული.

არა... თუნდაც იმიტომ, რომ რაც მეტია ცილინდრები მით მეტია ძრავის შიდა ნაწილების(პორშინები, კალენვალი და კიდე ათასი ბაბასირობა) საერთო წონა, ეგ კიდე ხელის შემშლელია

ეგ უფრო დამოკიდებულია მაგალითად პორშინის ხოდზე, ანუ რაც ნაკლები აქვს პორშინს ხოდი მით მეტი RPM შეუძლია ძრავს, იმიტომ, რომ ერთი და იგივე აბაროტზე ნაკლებ ხოდიანი პორშინი ნაკლები სისწრაფით მოძრაობს გილზში და ნაკლებია კალოვკის ამოხტომის, კლაბნების დაღუნვის და ა.შ. შესაძლებლობა.
ნუ მარტო ეგ არაა... მანდ ბევრი ფაქტორია კიდე. იტოგში ეგ დამოკიდებულია ძრავის კონსტრუქციაზე და არა ცილინდრების რაოდენობაზე. იყო აქ სადღაც თემა გახსნილი, თუ მოინდომებ მოძებნი.