აი ეს ნაწერი არის ახლოს რეალობასთან და თითქმის 100% სიმართლე.
თუმცა მანქანების თითქმის ერთნაირი პოტენციალი არაა სიმართლე.
ჩემი აზრით და ღრმა რწმენით (არ ჩავთვალოთ რალის სახეობა, მხოლოდ ასვალტის საფარის ავტოები) 80% მაინც იგებს ბოლიდი და გუნდი , 20% პილოტი.
ალბათ უფრო სწორი იქნებოდა გვეთქვა რომ ყველა პილოტი (და არა ბოლიდი) თითქმის თანაბარი ძალისაა. თუ პილოტს არშეუძლია საკვალიფიკაციო რეჟიმში ზედიზედ არტყავს რეკორდზე მინიმუმ 1 წამით ნაკლები დრო (რათქმაუნდა გააჩნია ბოლიდს) იმას არ დაუშვებენ რბოლებში. პილოტებში თუ არის განსხვავება 5% მაინც , ეს 5% რბოლის დასრულებისას 1 წრეს უდრის.... რბოლებში არიან ,,პრივილეგირებული" პილოტები, რომლებზეც მუშაობს გუნდი. გუნდი აკეთებს ყველაფერს, იმისათვის რომ სწორედ #1,2 მრბოლელები იყვნენ წინ, იმისთვის რომ ამ პილოტებმა აგროვონ ქულები რათა ჩემპიონები გახდნენ.
ფორმულა–1 ში ამის ნათელი მაგალითია ,,ცოცხალი ლეგენდა" შუმახერი, ჰამილტონი დ.ა.შ. ფეხბურთში პელე

არიან ნომერ მეორე პილოტები , მაგალითად ყველაზე მაგრები დევიდ კულდჰარდი და ბაკიკელო. რომლებიც არიან დაჩაგრულები, მთლიანად მუშაობენ პირველ ნომერზე და თუ საჭიროა გაატარებენ კიდეც. კულდჰარდი 10 წელი ემსახურა მაკლარენს, შუმახერის მერე ყველაზე ტიტულოვანი გონშიკია და მიაკვდა რაიკონენს და ჰამილტონს – სადაა სამართალი ? დაბერდა და მოისროლეს დტმ–ში.
რათქმაუნდა ასეთ პრივილეგიას დამსახურება უნდა, ვინც უფრო მაგარია ისაა პრივილეგირებული. ფორმულა იქეთ იყოს და როცა ერთ ტრეკზე 4–5 ბოლიდი გონკაობს (დტმ) და ხუთივემ მოინდომა მაქსიმალური ქულების აღება , შეიძლება ვერცერთი ვერ გახდეს ჩემპიონი.
ბმს დამარცხება რამ განაპირობა მე ზუსტად ვერ ვხვდები, ვფიქრობ და ვერ ვხვდები 3 ვარიანტიდან რომელია.
პირველი აბგონის დროს მერსო კი იყო წინ , მარა ბმვ მეტი სიჩქარით გამოვიდა მოსახვევიდან. ანუ ბმვ –ს საკვალიფიკაციო რეჟიმი უფრო მაღალი იყო – იდეალურად შევიდა მოსახვევში. მერსედესს გზა რომ არ გადაეკეტა, ჩანს , რომ ბმვ გაასწრებდა.
მეორე აბგონის დროს მერსედესმა ძლივს დაიჭირა ტრაკი, თორე თვითონაც იმტვრეოდა და ბმვ–საც ამტვრევდა, თან აზანოსებდა და თან ასწრებდა. არ ჩანს, რომ მანქანა უკეთეს ფორმაში იყო, ჩემი აზრით გრინის დამსახურებაა ეგ და მეტი არაფელი.
This post has been edited by besvs on 6 Jul 2012, 23:25