კი პლატინის კალოტკები ქონდა და ბრინჯაოს აპორნები...პ.ს ძრავი სუფთა ვერცხლის წყალზე მუშაობდა..და ბარდაჩოკში საღამოს რო 1 ლარიანს ჩააგდებდი დილით 20ლარიანი გხვდებოდა....
შენ რა უნდა გამომიჭირო კაცო ნახევარმა თბილისმა იცის რა მანქანა იყო და მაგ მანქანის ისტორიაც.....შემეშალა მარკა უნდა დამეწერა..ევროპული იყო ბრატ..მიუნხენში დაჟე იმ ავტოსალონის სახელიც ეწერა არ მახსოვს ზუსტად ავტოსალონიდან იყო გამოყვანილი სულ ციცნქალა.ეგ საბუთები ბათუმელ ახალ პატრონს ყავს და ნებისმიერს გაჩვენებთ ვისაც გინდათ.თვითონ ამ ოლიგარქმა იყიდა..შეგნებულად არ ვწერ სახელ და გვარს რა...სტოკ გტ3000 ვასწრებდი თან იაპონურს და თან ჟანმთელ მდგომარეობაში მყოფს...თან არ დაგავიწყდეთ რო მრ ვერსია არ იყო.და მრ ვერსიას ვასწრებდი იაპონურს..მძიმე იყო ჩემი

3.0 4X4 ზე 4 უკანებიც 25% უხვევდა და 4 სპორტრეჟიმი ქონდა.1 სპორტრეჟიმის ჩართვისას უკან სპოილერი იცვლიდა პოზიციას და წინ შიტოკიდან ტუჩი გამოდიოდა..მერე პადვესკა ჟოსტკდებოდა.,ასევე რულიც ცოტათი.და კიდე რაღაც ელეკტრული სპორტი ქონდა ბევრად მაგრად მიდოდა იმას რო ვურთავდი და ასევე ქონდა ესეთი რაღაც ოთხკუთხედი ღილაკი რომელიც იმ სპორტ რეჟიმების ღილაკების გვერძე იყომიმას რო ვურთავდი ტურბინებს ძალიან დაბლებიდან ხსნიდა..იმენა რაკეტა იყო დაბლებიდანვე..და იმ ღილაკს თუ არ ჩავურთავდი 3 იდან იწყებდნენ ტურბინები მუშაობას...290 ქონდა სპიდომეტრზე სიჩქარე და 34 000 პრაბეგი როგორც მახსოვს რო ვიყიდე

28 000$ მივეცი.სალონი ხო იმენა სანძრევი მასალაა ცვეტში..ყველაფერი მორგებული გაქვს

და სხვათაშორის ჩემი გტ3000 სხვებისგან განსხვავდებოდა ცხვირით და ფარებით.სულ დახურული იყო,და სხვები რაც მყავს ნანახი ღია აქვს ყველას ფარები და პავაროტნიკებიც სხვანაერები უდგათ...უკანა მხარეც სხვანაირი იყო..