ე46 საკმაოდ ხარჯიანი მანქანაა, 7-8 თვეა რაც 318 ით დავდივარ და სტერჟინები, 3 ჯერ თუ 4 ჯერ შევუცვალე უკვე, კიდე სცეპლენიის დისკი, ასევე რადიატორის გამოცვლაც მომიწია, რადიატორს აქვს პლასმასის ნაწილი რომლის აღდგენას აზრი არ აქვს ამიტო ერთადერთი გამოსავალი გამოცვლაა, იყო კიდე რაღაც წვრილმანები..
მაგრამ სიარული საკმაოდ სტაბილური და სასიამოვნოა როდესაც სრულად არის გამართული და ბაკშიც საკმარისი ბენზინია

..
მანამდე ასტრა G მყავდა 1.6ecotec ი 1წელზე მეტი და არაფერი არ გამომიცვლია გარდა იმისა რაც სტანდარტულად იცვლება მანქანის ყიდვისას, ძრავის რემენი, ზეთი ჩავასხი და ახალი კალოდკები, სიარულით ვერც კი შევადარებ, მანქანაში ხმაური შემოდის, ცუდ გზაზე დახტუნავს, გასწრების მეშინოდა, რულის პოზიციაც მოუხერხებელია.
პირველი მანქანა კი renault megane 1.6 1996წლის იყო ამაზე უკომენტაროდ

მოკლედ თუ აქვს შესაძლებლობა მოუაროს მანქანას e46 ასიამოვნებს, მაგრამ თუ არ უნდა პირველივე მანქანამ ბევრი ხელოსანი გააცნოს მაშინ სხვა უფრო გამძლე ნახოს ურჩევნია.