კაროჩე ჩემი ეხსფერიენსი ეგეთია:
მანქანა პირველი:
BMჭ 525 24V E34
მყავდა სადღაც 8-9 თვე, დედას იმასვუშვებოდი რასაც ქვია
ხარჯი: დამეწვა ქვედა ამთვლელი და ჩვენი ჭკვიანი ხელოსნების გამო მიყვა ეკუ და 1 ცალი ბაბინა ჯამში 150 გელა
ბოლოს ცეპლენია მოწყდა და ჩავაბარე
ამ მანქანის მინუსი იყო კლირენსი, 4 კაცით ბუგაროკებზე ვუხახუნებდი ხოლმე
მანქანა მეორე:
BMჭ E36 325I
ეს ყიდვის დღესვე დავამტვრიე, ერთი კვირა ვიარე და ჩავაბარე, ხრამში გადავარდნისას გაეღუნა გიტარა, მივეცი 40 ლარი.
მანქანა მესამე:
გალანტი ვრ4
მყავდა 7 თვე, ვატარე 35K დავდიოდით მე, მამაჩემი, და ჩემმა ძმამ ამაზე ისწავლა ტარება, იმენა ვხმარობდი რასაც ქვია, მარა ვუვლიდი კიდეც.
ხარჯი:
დავცვალე ბაბინები(Coil On Plug სისტემაზე გადავიყვანე) 200 გელა, ხელობა ჩემით გავაკეთე.
დავცვალე რაზვალნები 100 გელა ხელობიანად
პადმატორნები 120 გელა ხელობიანად. ესენი ქარხნულები ეყენა ჯერ კიდევ და 220K ქონდა გავლილი
მანქანა მეოთხე:
TOYOTA 4Runner 3.4 Limited 1997
რო ვიყიდე პერედოკი ქონდა მიფაჩიკოებული, დამიჯდა 400 ბიძლარი(ნაწილები ახლობლობით იაფად ვიყიდე, თორე დამიჯდებოდა სადღაც 150 ლარით მეტი)
წინა ხიდის ჩამრთველი იყო გაფუჭებული -80 ლარი+ ზეთი 25 ლარი
და ზეთს აპარებს რულავოიდან - სადღაც 200 ლარის თემაა ამის გაკეთება.
ეხლა გაზზე გადავიყვანე და სვეჩებს უნდა დაცვლა
და რომელიღაც კრესტავინა ახურებს კიდე, მაგასაც ამ დღეებში მივასექსავებ.
ნუ ჩემ ხელში 6K მილზე კრესტავინამ გაახურა მარტო.
ვამუშავებ ვირივით რასაც ქვია, კაი გზა, ცუდი გზა, გრუზი რამე-რუმე არაა პრობლემა, არი ვოლკივით

სამსახურის მანქანა: Mitsubishi Outlander 2008 3.0 XLS
კაროჩე ეს როა უნამუსო მანქანა ტყუილია
2008-ში ახალი ჩამოვიყვანეთ უსადან, 0 გარბენით
იმის მერე ვჯორავთ, გარბერნი 100K მილამდე
ხარჯები:
ჩამოყვანისას პორტში უკანა საბურავები დაბერეს 4-ზე და დაიბრიდა ბორბლის დაჩიკები, რომლებიც ჩამოვიტანე და ვერ გაუკეთეს ადაპტაცია
წინა 2 ამორტიზატორი შევცვალე თეგეტაში შარშან, სადღაც 500 გელა
ეხლა უკვე ცოტა პერედოკი აქ მისახედი
2012-ში შევცვალეთ აკუმულატორი, რა მივეცით არ მახსოვს
დალშე არის მხეცივით.
ნუ ზეთებს, რემნებს და რამე არ ვწერ, ეგ გეგიურია.