
კაზ 4540
ქუთაისის უკანასკნელი ქმნილება ასე ვთქვათ
კარგი მანქანა იყო კარგი მონაცემებით, ნორმალურად რომ მიეხედა სახელმწიფოს მანქანის ხარისხიც კარგი იქნებოდა
სხვატაშორის კანადა ყიდულობდა, არ იყო ცუდი ავტო
სამწუხაროდ ედიკას დროს ესეც შეეწირა
კარგი გამავლობა ქონდა, ორ ხიდიანი იყო, სხვათაშორის დიფერენციალის ბლოკიროვკაც ქონდა
ნორმალური ეკონომიკა და ცხოვრება რომ გვდომოდა ეს კოლხიდა იქნებოდა დღს ნაგვის მანქანად, სახანძრო მანქანად, მერიის სპეც ტექნიკად, ზოგ კერძო პირსაც ეყოლებოდა და კომპანიასაც
გაჩნდებოდა ნაწილებზე მოთხოვნა
ეს ლარზეც კარგად იმოქმედებდა და დასავლეთ საქართველოში სამუშაო პირობებზე ეფექტურ გავლენას მოახდენდა
ეხლა ფორდის ნაგვის მანქანები რომ დადის და ამერიკელებს რომ ვაჭმევთ უკეტესია? პირადი მანქანა ხო არაა გემოვნება კომფორტი დაუწუნო, ევლო კოლხიდას ფორდის მაგივრად, სამაგიეროდ ფული ჩვენტან დარჩებოდა და ხალხში იტრიალებდა უფრო მეტი
ასე აშენებს ნორმალური ქვეყნები საკუთარ ეკონომიკას

გულდასაწყვეტია ეს რესურსი ასე უსინდისოდ რომ გავანიავეთ და აორთქლდა

რაც შეეხება მის შინმოუსვლელობას და ლეგენდებს ეგ ბატონი ედუარდ შევარდნაძის პოლიტიკის დამსახურებაა, მისი ცეკას მდივნობის დროს ქვეყნის წარმოებას ახალი მოტხოვნები წაუყენეს, დიდი უნორმო რაოდენობის წარმოება რაც დროში ვერ ესწრებოდა ზღაპარი იყო, ამიტომ დაეცა მისი ხარისხი და მანქანა გაბანძდა
და იყო მეორე მომენტიც, , ქარხანაში მაზის ქარხნის გამონაცვალი საბჭოთა წარმოების კონვეიერი მიცა კაზს საბჭოთა ხელისუფლებამ, ამ კონვეიერმა დაყენებიდან არ იმუშავა მაინც და 2-3 დღეში ჯართში გაუშვეს.
სამაგიეროდ შოვინისტი რუსები საკუტარ რუსულ კამაზის ქარხანას გამონაცვალს კი არა ახალ საბჭოთა დანადგარებსაც კი არ აკარებდნენ, იტალიური ფირმა დანადგარები ქონდათ

და ვიღაცეები კიდე მაგ დროს მისტირის, ჩვენ მათი ნარჩენებით ვიკვებებოდით ფაქტიურად, უბრალოდ ეხლა ეს ნარჩენებიც აღარ გვაქ და იმიტომ გვენატრება ის დრო, თორემ ნორმალური ქვეყანა რომ მოგვეწყო არც კი გაგვახსენდებოდა ის მარაზმი რაც მოსკოვიდა ხდებოდა

და მესამე მომენტი, მოსკოვიდან მოსული ნახაზებით კეთდებოდა ყველაფერი, ქართველებს უფლება არ ქონდა დიდი ცვლილება განეხორციელებინათ და კიდე ბრძანება მოდიოდა რა ფირმის ნაწილები უნდა გამოეყენებინათ მანქანაში, ბრძანება იყო მგონი იაროსლავის ძრავი უნდა ყოფილიყო მანქანაში, მერე ვინმე ადგებოდა და კოლხიდას გალანძღავდა აი რა ძრავიაო, აბა ქართველებს რა ექნა, რა ბრძანებაც იყო იმის ძრავი უდნა ჩაედგათ, აბა შეგეცვალა რამე გაგაციმბირებდნენ
მოკლედ ასეა თუ ისეა კარგი საწარმო და გამოცდილი კარგი კადრები რესურსთან ერთად უაზროდ განიავდა
მენაგვე კოლხიდათი ივლიდა და მეხანძრე თუ მანით თუ მერსედესით რა მნიშვნელობა ქონდა, საქმე გაკეთდებოდა, ფული კი ჩვენთან დარჩებოდა
მაგრამ ქართველებს ტვინი და საკუტარის სიყვარული ვინ მოგვცა
This post has been edited by Mr Angry on 2 Oct 2018, 17:54