Werner Voss დაციტირება გამახსენეთ კაცურად , წლებია არ დამიპოსტავს და დამავიწყდა :/
კი ცე-მაქსი და ფუჟენი ერთი და იგოვე მატორითაა ჰიბრიდზე (2.0) და იგივე კარობკა აქვს , პროსტა ცე მაქსი აღარ დამიწერია თორე ამასაც ფაქიზო კარობკა აქვს :/ 127 000კმ გარბენით ჩამომივიდა ცე-მაქსი და რო შევუცვალე კარობკაში ზეთი 5 ლიტრიდან 2.800 ჩამოვიდა , 2.200 აკლდა და მოტოკრაფტის ორიგინალი ჩავასხი, ახლა 160 000კმ მაქვს და კიდევ შევცვალე, 200 გრამი აკლდა მარა ზატო ფერი არ ქონდა შეცვლილი და ამერიკელებს დაცინიან ჩვენები ნირიახობაზე და თვითონაც კაი მენაგვეები არიან, ჩამოყავთ გატოტალებული მანქანები, კუზაოს არემონტებენ და ალაგ-ალაგ ხადავოის და კარობკას ხელს არ კიდებენ, მერე ჩაეშლებათ ან ხმას იკიდებს და წუწუნებენ და არავის არ უჭირს დღეს ისე (ვინც ფუჟენს და ახალ მანქანას ყიდულობს იმას ვგულისხმობ) რომ 2-3 წელში ერთხელ 160-200 ლარი ვერ გადადოს და კარობკის ზეთი შეცვალოს მარა მანქანის მოვლის კულტურა გვაქვს დაბალი.
ხელოსნებშიც კი ეგრეა, რამე როა გაფუჭებული გეუბნებიან "ჯერ ივლის ძმაო, ტყუილი ხარჯია შეცვლა" ჩვენებიც რახან ხადავშიკმა ზაურამ უთხრა ეგრე მშვიდი გულით დადიან

თორე თუ წესიერ მანქანას იყიდი ამერიკაში, ზეთებს და შესაცვლელ ნაწილებს დროულად შეცვლი არც გაფუჭდება და არც ქუჩაში დაგტოვებს
აგერ ფეისბუქზე მეორად საბურავებში რო შეიხედო რაზეა მოთხოვნა გული მოგიკვდება კაცს, გაცვეთილ დაბრეცილ 5-10% მიშლენებს, ტოიოებს მიაყენებენ 20 ლარად, შავად გააპრიალებენ და მერე რამე რო მოუვათ იღბალს აგინებენ
ჩემი ხმა კივე ფორდ ესკეიპ ჰიბრიდს
+ ნაწილები როკაუტოზე ვინც გამოწერა იცის აქაურ ნაწილებზე 30-40% იაფი ღირს ესკეიპის და კიდევ უფრო იაფი გამოუვა

ტაივანის ფარებს აქ სტოპებს 200 ლარს აფასებენ, მეგობარა გამოვაწერინე და წონის ფასიანად 107 ლარი დაუჯდა წინა კვირას