Tatraტყუილი იქნება აბსოლუტური მასეთი დონის ტელეჟკა რომ შეექმნათ აყვირდებობდნენ ჯერ ერთი პიარს გაიკეთებდნენ.
მოიცა და რუსეთის ქალქებში ტრამვაის განადგურება და მარშუტკების მაფია დაიწყო მაშინ როცა საბწოტა კავშირი დაიშალა
ისევე როგორც ყველა საბჭოტა ქვეყანაში ზოგგან უფრო მოიკიდა ფეხი ზოგგან ნაკლებად
მაგნიტოგორსკი მაგ რიცხვს არ განეკუთვნება მანდ ტრამვაის ხაზები არ გააუუქმებიათ არასდროს. მაგნიტაგორსკი მიბაძვის საუკეთესო მაგალითია
რადგან ამა წლიდან შემოღეს ტრამვაი ავტობუსზე საერთოდ პრაეზნოები და საერთო ტარიფი მგონი 12 რუბლი ღირს ორივე. რომ ხალხი არ გააწვალონ კიდევ დამატებთი ბონუსები
Трамвайное движение в Магнитогорске было открыто 18 января 1935 года. В первый день магнитогорский трамвай перевез 15 тысяч пассажиров, а за 70-летнюю историю число перевезенных пассажиров превысило за 7 миллиардов. Магнитогорский трамвай занимает третье место в стране после Петербурга и Москвы по количеству маршрутов и протяженности пути, которая равна 180 километрам.
Магнитогорск был одним из последних городов в России, в котором эксплуатировались трёхвагонные трамвайные поезда.
ყველაზე გრძელი მარსრუტია ნომერი 9 სიგრძით 42,76 კმ.
* * *
რუსეთის უკანასკნელი განადგურებული ტრამ სისტემაა ქალქი ვარონეჟი
უდიდესი ქსელით 173 კილომეტრი და მთლიანად გაანადგურა მერმა 2009 წლის 15 აპრილს დაიხურა სამუდამოდ ეხლა სულ რელსებს იღებენ ყველგან
აი მაქსიმალური განვიტარების სქემა
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...oronezh-old.jpg