roboxარა ჰო ბაზ არაა.
აი ესეთი რაღაცეები რო იცოდე განა ცუდია.
მეტიც ესეთი რაღაცეები რაღაც ეტაპზე დაგაინტერესებს კიდე. მითუმეტეს როცა მიკროკონტროლერებთან გაქვს შეხება.
პატარა დივაისებთან
The Stack is an area of memory for keeping temporary data. Stack is used by the CALL instruction to keep the return address for procedures The return RET instruction gets this value from the stack and returns to that offset. The same thing happens when an INT instruction calls an interrupt. It stores in the Stack the flag register, code segment and offset. The IRET instruction is used to return from interrupt call.
The Stack is a Last In First Out (LIFO) memory. Data is placed onto the Stack with a PUSH instruction and removed with a POP instruction. The Stack memory is maintained by two registers: the Stack Pointer (SP) and the Stack Segment (SS) register. When a word of data is PUSHED onto the stack the the High order 8-bit Byte is placed in location SP-1 and the Low 8-bit Byte is placed in location SP-2. The SP is then decremented by 2. The SP addds to the (SS x 10H) register, to form the physical stack memory address. The reverse sequence occurs when data is POPPED from the Stack. When a word of data is POPPED from the stack the the High order 8-bit Byte is obtained in location SP-1 and the Low 8-bit Byte is obtained in location SP-2. The SP is then incremented by 2.
მარა პიზდეც რთულ კოდს განახებ პითონის მაგალითად რომელი ფრეიმვორკის სორს კოდს

მარტო ჰელოუ ვორლდს კი არ ვპირნტავთ.
* * *
არ შეიძლება
C/C++
წერდე და ესენი არ გესმოდეს.
იდეაც და მუღამიც მაგაშია. ლოულეველზე გაერკვე.
თუარადა როგორც ზემოთ ვთქვი პითონში და ნოუდში წერო უნდა. რაც არანაირად არაა ცუდი.
* * *
ანეეს
ლექცია თუ არ დაუდე ისე მაინც არ დაგიჯერებს ჰა
https://www.youtube.com/watch?v=Rxvv9krECNw * * *
რეფერენსი ანუ პოინტერი კარგად ახსნა.
toilet sign.
toilet sign is not the toilet.
თუ გაქვს &myarr ამ მისამართზე რამე მასივი შენახული.
შეგიძლია ამ პოინტერს გადაურო იტერაციით და &myarr + 1 შემდეგ ელემენტს დაგიპრინტავს.
აღარ მახსოვს მარა მემგონი სიში სტრინგი შედგება ზუსტად მასივებისგან და ბოლოში ან ნალი აქვს ან ცარიელია და ამით ხვდება რომ ბოლომდე წაიკითხა... სტრინგი დატაპი არ არსებობს როგორც ასეთი.
malloc-ის მერე გიწევს free()-ს გაშვება. მოკლედ გარბიჯ ქოლეშენს ხელით აკეთებ. ჰოდა ამდენს რომ ჩალიჩობ მიზეზიც ხომ გინდა.
მიზეზია სწრაფი კოდი, ცოტა მეხსიერებას იკავებდეს და ზომაშიც პატარა იყოს.
ალგორითმების წერა კიდე ყველა ენაში რთულია.
მოკლედ & და * lets you mess around with other stack frames ესაა მთელი მუღამი.
საიდ ეფექტებიანი ფუნქციის დაწერა შეგძლია სადაც ფუნქცია void-ია, არაფრის დაბრუნება არ ჭირდება
პირდაპირ & მისამართებს იღებს და ამ მისმართების *ვალიეუბს აწერს რასაც უნდა.
* * *
აი რატომ* არის მნიშვნელოვანი stack-ის ცოდნა. 3 წუთიდან.
ძალიან მნიშვნელოვანია იმის ცოდნა სტაკი როგორ მუშაობს და რომ არის LIFO დატატიპი.
This post has been edited by NinjaRacer on 20 Jul 2019, 01:33