ინტელექტუალური საკუთრების ქურდობა უკვე ავტომატურ დაფეილებას ნიშნავს.
მითუმეტეს, როცა ჩინელები იპარავენ, სერიზიულად ვერ ვღებულობ მაგათ.
რო დაუკვუირდე ელექტრო მანქანების განვითარებას, რა იყო თესლამდე?
პატარა ან საშუალო ზომის ელექტრო/ჰიბრიდი მანქანები, მახინჯი, იაფი ტრანსპორტირების საშუალება, ძალიან დაბალი კლასის დიზაინით და ხალხსაც ასეთი განყობა ჩამოუყალიბდა ამ მანქანების მიმართ, რეალურად სერიოზულად არავინ ღებულობდა.
მასკმაც იცოდა ეს და თავიდანვე სწორი მიმართულება აიღო.
მოდელ ს ით ანახა რომ ელექტრო მანქანა შეიძლებოდა ყოფილიყო ერთდროულად ძალიან ლამაზიც და ძალიან სწრაფიც, ხარისხიანი მასალებით დამზადებული და არა პლასმასებით გატენილი სპიჩკის კარობკა, თავიდანვე მაღალ სეგმენტს დაუმიზნეს და სწორიც ქნეს, თესლას სახელი ჭირდება და პრესტიჟი, ისეთი პრესტიჟი რომ კაცმა თქვას, "აუ როდის მეყოლება", დამიჯერეთ, იგივეს ტოიოტა პრიუსზე არავინ იტყვის.
ამ პრესტიჟისთვის მხოლოდ დიდი რეინჯი არ კმარა, 120K რომ იხდი მანქანაში, სიამოვნებაც უნდა მოგანიჭოს მან, ამიტომაც გამოსვლის დღიდან მუდმივად ცდილობენ პერფორმანსის მატებას და 3 წამს გაუტოლეს აჩქარება, ეს მხოლოდ მას პრესტიჟზე და შესაბამისად გაყიდვებზე აისახება მიუხედავად დიდი ფასისა.
თორემ რომ დაუფიქრდე, სხვამ რა უნდა გაყიდოს თესლა, 2 დღის მოთრეულია ავტოინდუსტრიაში

იმის თქმა მინდა რომ თესლას Character ჭირდება, რასაც შეიძლება რეინჯი ეწირება და ფასი, მაგრამ უფრო მნიშვნელოვანს იღებს ჩემი აზრით.
ცოტა არეულად დავწერე, მაგრამ იმედია მიხვდებით რისი თქმაც მინდოდა.
ეხლა რაც შეეხება Apple ის ელექტრო მანქანას, მმ მაგრად მაინტერესებს

წინასწარ ვიცი(თ) რომ ეს არ იქნება უბრალოდ ელექტრო მანქანა, ეს იქნება დიზაინის, პრესტიჟისა ტექნოლოგიური მიღწევების აპექსი, ასევე ძალიან სწრაფიც რაც ძალიან მნიშვნელოლოვანია.
ნუუ ფასიც შესაბამისი

მაგრად ამას არ აქ მნიშვნელობა, მთავარია რომ იქნება ძალიან მაგარი! და ელექტრო :yes;
მაგარი სიახლეები გველის წინ.