LanceInMyPantsრატო აღიქვამ გოგოს სცენას ეგრე ?
უბრალოდ არის,ის გოგო იმ ქართველებს რაღაც მომენტში ერიდება.მარა მაინც უკვე იზრდება,აღარ არის გოგო
ქალდება,შესაბამისად აქვს რეაქცია,კეკლუცობა ბლა ბლა,რომელსაც ახლა ტბის იქით მყოფ ხალხს ვერ დაუწყებს
კაკრას რო ჩვეულებრივი მოვლენაა,გვერდშია კაცია,რომელსაც ამდენი ხანი ხედავს,შეეჩვია,მოეწონა და მანდ უკვე კეკლუცობაც იწყება რა
ან რა შუაშია ჰოლივუდური ბოლო ?კაკრას რო არ არის,ფილმის დასაყისში კაცი ეძებს რამეს,პოულობს მასრას,თუ რაც არის,რითიც რწმუნდება რო ამ მიწაზე ადრეც იყო სხვები,ახლაც სხვა მოდის და იგივეს პულობს
ანუ მარადიულობისკენ მივდივართ,არის კუნძული როგორ ასეთი სადაც (რისთვისაც) ხალხი შრომობს იღწვის,ერთი წელი კარგადაა,იღებს მოსავალს შემდეგ გრძელდება,გრძელდება და დაუსრულებლად
(თუ პოლიტ მოტივი გინდა ჩვენი და აფხაზების ურტიერთობა)
რასაც ბოლოს ამახვილებ ყურადღებას,უბრალოდ არასწორად(ჩემი აზრით) იწევ სუფრის დიალოგისკენ და სახელმწიფოსკენ,რეჟისორს როგორც ორივე მხარე კიდია,ასევე ამ შემთხვევასიმარტო ჩვენი ბრალი არ არის ეს,იმათიც არის,და ზოგადად ჩვენი დიდი ძმაც არის იქ,სადმე
ტარის ფილმს ვერ შევადარებ იასნა,იმიტო რო ტარის ფილმს დიდ ეკრანზე,იმდენად სერიოზული რეჟისორია,მხატვრული,მუსკიალური,ოპერატორული გაფორმება რო სულ სხვა სამყაროა,იასნა ამ ფილმს არ აქვს ამისადმი მიდრეკილება,უბრალოდ იქ ტარი სხვა რამეს აწვება,აქ კიდე სხვა რამეა,კონფლიქტის ზონაში მცხოვრები უბრალო ადამიანის სახეა და არა ზოგადად გლეხის
ტარი სხვა განზომილებაა...
ერთი,ყველაზე ცუდი ფილმით მიხვდი მაგას
მთვრალი ვარ ხ.ზ რა ვიბოდიალე,უბრალოდ :დ დაიკიდე
This post has been edited by George Best :) on 16 Oct 2014, 03:11
ოღონდაც,პლეხანოველი მოგელა ამას დიდად ვერ ხედავდა,ჩასჩერებოდა ქვაფენილს და უქუდან თავამოყოფილ ბალახს და ფიქრობდა,ნახე როგორ დავიყვირე,ამის დედას ######ო.@
ზამთარი მკაცრი იცის -აღიარა ნედმა-მაგრამ გავუძლებთ.სტარკები ყოველთვის ვუძლებთ ხოლმე @