deep purple_in rockგააჩნია,შენ თუ მიგაჩნია რო ლანა ქართული და ზოგადად კინოს მოვლენა და მაგარი ვინმეა უნდა ნახო,თუმცა ვერ ვიტყვი რო ეს ფილმი შედევრია
ჩემი აზრი ამ ფილმზე ეს არის გუშინ ვნახე და ახლაც მეფიქრება,როგორც ჩანს ფილმმა მიზანი შეასრულა,გუშინ ძილის წინაც კი ვფიქრობდი,თუმცა ეგ ალბათ ლანას შეიძლება ცოტა ზედმეტი სიყვარულის გამოც არის,მე რაც მაქვს.არა ფილმი მაინც არის,ის სკორსეზეს გამოსამშვიდოდებელი თავის დაკვრა ვნახეთ,ეს ლანას თაობის გამოთხოვებაა
იაპონურ კულტურაში ოქროს ძაფით დამტვრეული ჭურჭელის გამთელების ტექნოლოგიას რაღაც სტრანი ცოტა ###ური სახელი ქვია,ოქროს ძაფი წარსულის,მოგონებების,მოგონეების დაკავშიირების საშუალებაა,ის რასაც აქამდე მოყავხარ,ამ ფილმში მთავარი გმირის სიბერემდე და მისი ცხოვრება.
ძველი შეყვარებულის,თუ ბავშვობის მეგობრის,თუ მსგავსის გამოჩენისას იქმნება პონტი რო ფილმი მაგათ ამბავზე უნდა იყოს,არადა თურმე ის პერსონაჟი უბრალოდ "სალაპარკო" მასტია,ვინმეს რო ებაზროს ჯორჯაძის პერსონაჟი,რომელიც იავნად ლანას პროტოტიპია,არის კიდეც რამოდენიმე კადრისას,უეცარი გაჩერება და ჯორჯაზის მაყურებელთან კონტაქტი და რომელიმე სიბრძნის დაბრეხვება ;დ რეალურად მეორე მთვარი მოქმედი გაბუნიას პესონაჟია და უკვე მარადიულად ქცეული ომი ძველი ინტელიღენტი და ძველი კოუმინისტი,იდეათა ომი
ლანას პოზიცია ამ ფილმით გასაგებია,ლანა დაბერდა,ლანა მორწმუნეა,რელიგიაში პატიება ერთერთი მთავარი რამეა,უნდა ვაპატიოთ,ლანას თვალით დანახული კომუნისტკა კარგი ვინმეა,მერე რა რო სხვებს,მათ შორის ლანას პროტოტიპსაც ცხოვრება დაუნგრია,კარგ საქმეებსაც ხო აკეთებდა,აგერ სიბერეშიც კი ვიღაცებზე ზრუნავს,ლანა ხო ინტელიგენტია,მთელი ფილმი ხო ამას ვუყურებთ,იტალიური ეზო,ტბილისის ელიტარული უბანი,დიდი სახლი,სახლიროგორც პერსონაჟი,თბილისის ელიტას და ინტელიღენციას შეუძლიათ პატიება,კოუმინსტების მერე ის ელიტა ხო ჯაბას გვერდზე იყო და პრეზიდენტს ესრდა,ტყვვიებს თუ სიტყვებს,ეს ის ელიტაა ჯაბას ნაშრომებს რომ უწერდნენ .ჯაბა მაგათი წევრი რო იყო,ამ ელიტას 90-იანებში არ უჭირდათ,ამ ელიტას არც კოუმინსტების დროს უჭირდათ,არც ახლა უჭირთ,ეს ელიტა პრუსტს კიტხულობს და ისინი თვლიან რომ შეიძლება ადამიანებს ეპატიოთ რაც დამართეს ქვეყანს,თან ისინი დიდი სისტემის ჭანჭიკები იყვნენ,მანდ სხვა სქმე ის არის,რომ გაბუნიას პერსონაჟი,ის ხალხი სულ არ ფიქრობს რომ საპატიებლად აქვთ საქმე,დანგრეულ შენობაში ძროხებთან დარცენილიც კი,პირიქით მათვის გაპარტახების სიმბოლოა ეს ყველაფერი
პატიების შეძლება მამენტ ამ ფილმში მეორე ხაზია,ელენეს დანახული ახალგაზრდა წყვილი,სუ ჩხუბი,სუ გაწევ-გამოწევა,მანდ კარგად მორჩა დვიჟენია,შერიგებით.აი ჯორჯაძის და ყიშფიძის ურთიერთობა რაღაც მისტიკაა,ლანას წარსული,ტკბილი მეგობრობა,ან მარადიული სიყვარული ან რამე უცნაური ან რავი ჯჯანდაბა
აქვე დავამატებ რო ფრიად საკამათო საკითხია ეს პოზიციის მოწონება არ მოწონება,გაბუნიას ის კადრები ნათელი დადასტურებაა ამათ რაღა გადავლა უნდათ,დაეცა კომუნისტი,ძროხები არიან,ისინიც გაგიჟდნენ გაქრნენ და რავი სიბერეში იყვნენ საცა არიან
ეს არის რაც დავინახე ამ ფილმით,როგორც დავინახე,არ მგონია ეს სიმართლე იყოს,ან ლანას ეს ეფიქროს,ისიც ფაქტია რო ფილმიზედმეტად სენტიმენტალურია,ოპერატურაც ამას უწყობს ხელს,იმენა ნაზად მოსიარულე კამერა,ფონზე ყანცელის სევდიანი,უკვე ბებრული სიმღერა და აარა ისეთი როგორიც გვახსოვს ნამდვილი ლანა,მობოდიალე სოფიკოს ფონზე ყანჩელის ენერგიული,საოარი მუსიკა,ან თუნდაც როცა აყვავდა ნუშიდან იგივე,საერთოდაც ეს ფილმი,თავისი ვიზუალით,რმელიც მართლა ლამაზია,კარგია,ზედმეტად აცდენილია ჩემთვის დროს,ვთქვათ როგორც ნუში და რამოდენიმე ინტერვიუ პირად საკითხებზე იყო,70-იანების საქართველოში უცხოშეუფერებელი მუხტიანი,ეს ფილმი უფრო ლანას გამომსვიდობებაა,თაობის ბოლო სიტყვა,ოცი ან მეტი წლით დროს ჩამმორჩენილი,ფილმი ალბათ ისევ თავიანთი თავებისთვის,გასახსენებლად,ტავისი ტკბილი მოგონებების,კარგი საქციელების თუ შეცდომების
მე ძაან მიყვარს ლანა,მიყვარს მაგის განათლება,არისტოკრატიზმი,მისი დამოკიდებულება ვეფხისტყაოსანთ,მისი იდეაც კი რო რუსთაველი გააგდეს,იმიიტო რო ვერ აიტანეს,ეს ფილმი არ მომწონს,არ მომწონს სენტიმენტები,პათეტიკა,არც ლანას პოზიცია მომწონს პატიებაზე და დავიწყებაზე,თუმცა მე არავინ ვარ,რიგითი მაყურებელი და ლანას პატივისმცემელი
პ,ს
ჯორჯაძეს გმირი რო ჩოგბურთელი იყო გასაგებია,ფედია რო უნდა მოწონებოდა ეგ თავისთავად,მუდმივდ იქნება მაგ სამში კამატი ვინ ძლიერია,მაგრამარისოკრატი,ნატიფი და დახვეწილი რო ფედერერია ეგ ფაქტია,თუმცა სერიოზული უზუსტოაა გაპარული,ჯორჯაძე აგუსტაზე ბაზრობს კარგი ტექნიკა აქვსო,არადა ფედია ცონგას აქგებს,თან მოსნად ;დ
ნეტა ეგ იგრა როგორ მორჩა

ამდენი ვწერე,მარა მე ეს ლენა მიყვარს
ყველაზე მაგარი ქალი რეჟისორი,არა მარტო ქართულ კინოში
(ჩემთვის)
პ.ს.ს
წითელი თმები
This post has been edited by barnoveli_levikos_kurtka on 17 Apr 2020, 21:26
მიმაგრებული სურათი
ოღონდაც,პლეხანოველი მოგელა ამას დიდად ვერ ხედავდა,ჩასჩერებოდა ქვაფენილს და უქუდან თავამოყოფილ ბალახს და ფიქრობდა,ნახე როგორ დავიყვირე,ამის დედას ######ო.@