l-e-v-a-nეგრეა ყველა ავტომატიკა, დაუშვათ 60ით მიდიხარ და 5 სიჩქარიანი კოლოფია და მიდის მეხუთეთი თუ ბოლომდე დააჭერ მესამეში ჩამოიტანს და შეიძლება მეორეშიც კი ჩამოიტანოს, კოლოფი თვითონ ურჩევს მაქსიმალურად სწრაფად რო წავიდეს მანქანა მანდ რომელ სიჩქარეში ჩააგდოს, თუ 90-100ით მიდიხარ მეხუთეთი შესაბამისად მეორეში ვეღარ ჩამოიტანს და მესამეში ჩააგდეს აუცილებლად თან, თუ მეხუთედან მეოთხეში ჩამოიტანა და არ ჩამოიტანა 90 სიჩქარეში მესამეში, და გააგრძელა მეოთხეთი სიარული (ანუ არც თუ ისე სწრაფად როგორც უნდა წავიდეს) ესეიგი პრობლემა აქვს კოლოფოს, და საერთოდ ყველა ავტომატიკა ეგრეა, ზოგი სამ სიჩქარიანია და მთლად პირველში შეიძლება ვერ ჩამოიტანოს მაგრამ იმ სისწრაფეზე რითიც მიდიხარ როცა დააჭერ ბოლომდე მაქსიმალურად სწრაფად რომელ სიჩქარესაც შეუძლია მანქანის გაწევა იმაში ჩააგდებს.
ადგილიდან ბუქსაობით დაძვრა კიდე ამას რათ უნდა ბევრი ფილოსოფია, ამსიმძიმე მანქანას ადგილზე აბუქსავებ ამხელა ძალა ადგება კოლოფს მატორს და ყველაფერს შესაბამისად ცვეთა 5 და 10ჯერ მეტი ხდება შედარებით, ფრიქციონისაც, ქამრისაც, და ხშირად რომელიმე რეზინის პორშინსაც ხეთქავს თუ ძაან დაატან ძალას და აწვალენ. ხოლო სიჩქარეს ისე სიარულში თუ ხშირად აწურინებ და ბოლომდე გადაგყავს ტახომეტრი მაგ დროსაც მეტი ცვეთა ხდება რათქმა უნდა მაგრამ არა ისე როგორც ადგილზე ბუქსაობით.
kataxxlზემოთ დავწერე არანაირი ახალი მოდელები არ რთავენ უკან ორი სიჩქარით ყველა კოლოფი რთავს, თუ გინდა ძველი 124 მერსედესი და მოკლედ თითქმის ყველა ავტომატიკა ეგრე მუშაობს.
სტარტით კიდე მეორეთი რომელი კოლოფიც იწყებს რო გაგორდება პირველში არც ერთი არ აგდებს რა სისულელეა

როდესაც ჩვეულებრივად ანუ მსუბუქად გინდა დაძრა და საშუალო გაზით ძრავ მანქანას იძვრება მეორეთი მერე მესამე და ასე შემდეგ, ხოლო როცა ადგილიდანვე გაზს დააჭერ ანუ როცა გინდა რო სწრაფად დაძრა და ბოლომდე აჭერ გაზს მაგ შემთხვევაში იძვრება პირველით მერე მეორე, მესამე და ასე შემდეგ.
This post has been edited by V1DoK` on 17 Aug 2015, 18:39