ეჰ ბიჭებო ეტყობა გაურკვეველს ვამბობ რამეს

ძრავი სტანდარტულია მაგრამ ამავე დროს არაა სტანდარტული და მაგას რა მნიშვნელობა აქვს როცა ერთი და იგივე მონაცემების სერთიფიკატის და ტემპერატურული ოფციის ზეთს ხმარობ ძრავში??? ლაპარაკი მაქვს 10w40 ზე
edge კიდე სხვა თემაა გუშინ ქექვის მერე ვიპოვე რომ არსებობს
Castrol egde 10-60
Castrol edge sport 10-60 ეს მეორე აქ არ შემხვედრია მგონი ???
ეს ქართული სისულელეა რომ ძრავი აბკატზე ბანძი ზეთით უნდა ატარო არადა ყველაზე მთავარი აბკატია მაგ დროს კიდე ეკონომია არანაირად არ შეიძლება, იაპონურებს მინერალი და პოლუსინთეთიკა უწერიათ აბკატზე, მანდაც უნდა შეარჩიოს პატრონმა ზეთი იმისდა მიხედვით თუ არასტანდარტული პორშინია გაფართოების დიაპაზონი სად აქვს ან რა ალუმინის სპლავია და რა დოპუსკი აქვს გასაფართოებლად...
მე აქცენტს იმაზე არ ვაკეთებ რომ რომელიმე ზეთი ქარხანაშივეა უხარისხო უბრალოდ რაც ჩვენ ბაზარზე იყიდება ეგაა ჩემი აზრით ნაგავი თორე ჰა ბაზარი არაა ასხით

რაც შეეხება ზეთის შემოწმებას ისევე როგორც ნებისმიერ სხვა დალაგებულ ქვეყანაში შეიძლება აქაც სტენდზე შემოწმდეს ზეთის ხარისხიანობა მანქანასთან მიმართებაში, ნებისმიერ RPM ზე და დატვირთვაზე, ანუ სიმულიაცია შეგიძლიათ გაუკეთოთ ავტომობილს რომ აღმართში მიდის ან დატვირთული მიდის ამისათვის სტენდი ძალიან მაგარი ვეშია გრაფიკულად მიიღებდა კაცი ინფორმაციას წნევაზეც და ტემპერატირაზეც ისევ და ისევ ვიძახი ანალოგიური ზეთების შემოწმებაზე

მარა ამას აქ არავინ დათანხმდება,
2 წლის წინ როცა დავიწყეთ სტენდის გამართვა საკმაო დაკვირვება იყო გაკეთებული საწვავზე აღმოჩნდა რომ ზოგიერთი სუპერი აბსოლიტურად უვარგისი იყო და მანქანაში არც ძვა იყო იდეალური და მანქანაც შესაბამისად მაღალ ტემპერატურაზე მუშაობდა ნუ გამონაბოლქვით ხომ სმესი ვაფშე კატასტროფა იყო

ცხენისძალების ცვალებადობა ერთიდაა იგივე მანქანაზე ერთიდა იგივე ტემპერატურის დროს 30 -42 ცხენი იყო

მარა მაშინ მაგ ამბავს კინაღამ გადამაყოლეს იმიტომ რომ ჩვენი მაგარი კომპანიების ხარისხის შემმოწმებლება მოხნეს ტვინი

))
იგივე იქნება ზეთზეც
იტოგში
ToyotaMR2
ჩემი მანქანის ცხენისძალები ვინ დათვალა ძმობას გაფიცებ ?

))
This post has been edited by gudo on 5 Jul 2011, 10:38