საერთოდ, როდესაც სინოდი რაიმე გადაწყვეტილებებს ღებულობს, მას თან აყოლებენ ახსნასაც. ეხლა მე ჩემს ჩვეულ სტილში ამ დოკუმენტსაც რაციონალური კუთხით განვიხილავ. ანარადა მავანნი მეუბნებოდნენ რაციონალიზმი დამღუპველიაო

რატომ არის ზოგიერთი ქვეყნის კონსტიტუციაში ჩაწერილი, რომ პრეზიდენტი, რომ გახდე მინიმუმ 15 წელი უნდა ცხოვრობდე იმ ქვეყანაში, ან იყო სულ მცირე 35 წლის? რატომ არის ამერიკის კონსტიტუციაში ჩაწერილი რომ პრეზინდენტი რომ გახდე აუცილებლად ამერიკაში ინდა იყო დაბადებული? (ესე იმ ხალხის გამო ვწვრილმადები ვისაც ლიბერალ–დემოკრატია ჯონდი ბაღათურიასავით ესმის)
რა არ შეიძლება 10 წლის ცხოვრების სტაჟი მქონდეს და გავხდე ღირსეული პრეზინდენტი არ ორი წლისა რომ ჩამოვიდე და 60 წელი ვიცხოვრო რა ვინმეს ენა მოუბრუნდება და იტყვის შენ ორი წლის იყავი აქ რომ ჩამოხვედი და აქ დაბადებულზე პატრიოტი ვერ იქნებიო?
მაგრამ როდესაც საქმე ეროვნულ კუთვნილებას ეხება აქ უკვე ეგრევე პანიკას ტეხავენ ჩვენი ლიბერალიზმის მამაები. ეს მარაზმია, ეს შუა საუკუნეებია, ეს იუპიტერის ქალღმერთ ესმერალდასთვის კინულინგუსის ჩატარებაა

და მსგავსი. აღარ გავაგრძელებ

გარკვეული ასაკობრივი ზღვარის შემოღება პრეზიდნტობის არჩევისთვის ხდება ერთი მარტივი მიზეზის გამო. არის
საშიშროვება იმისა რომ პრეზიდენტი გახდეს სხვა კულტურის მატარებელი ადამიანი, რომელიც შეიძლება კონფლიქტში მოვიდეს ამათუიმ ქვეყნის კულტურასთან და ამან გამოწვიოს კატასტოფული შედეგები. ანუ ხდება
საშიშროებისგან თავის დაზღევა.
სინოდის ეს გადაწყვეტილება ჩემის აზრით მოხდა იმ მიზეზის გამო, რომ თავიდან ყოფილიყო აცილებული
საშიშროვება აირჩეს ისეთი პატრიარქი, რომელის საფრთხეს შეუქმნის საქართველოს ეკლესიას. მაგალითად ვინმე რუსი მამაო, რომელმაც შეიძლება ერთ დღეს მიგვაერთოს "დედა რუსეთს". როგორც დეთმა თქვა კარელინის გამო მიიღეს ეს დოკუმნეტიო
This post has been edited by Aeon on 24 Dec 2008, 01:50