
მოკლედ როცა სახლისაკენ პირველად გადმოდგა ნაბიჯები ასეთ ვიდზე იყო


შემდეგ გულმოდგინედ დავიწყე ნელა ნელა დაშლა..







ეხლა მცირედი ინფო

ესეიგი
ძარა ( ანუ კუზაო ) E36 1993 M3
ძრავი ( M52B25 ) E36 1997 323 SIMENS აპარატურაზე.
წინა ხადავოი 1993 იანი M ის
უკანა ხადავოი 97 იანი 323 ტროიკის
ესეიგი დაშლა იმისგამო დავიწყე რო M3 ს აქვს S50B30 ძრავი BOSCH ის აპარატურაზე. ეს ძრავი კი რაც ჩავდგით ამ კუზაოში იყო M52B25 SIMENS ის აპარატურაზე. აქედან გამომდინარე რახან ძრავი SIMENS იყო ჰქონდა EWS ანუ იმობილაისერი...
მომიწია ფაქტიურად მთელი ელეკტროობის დაცვლა... ( ძრავის ელეკტროობის შეცვლა + გადაკეთება )
მივედი მატორის დაშლის სურვილამდე და როცა გალოვკა ავხადე წავაწყდი საოცრებას

ფოკუზი მიქნა მატორმა დამხვდა ბზარი ( ტრეშინა ) 3.4.5 ცილინდრებზე ( არადა BMW ს სუსტი წერტილი 3 ცილინდრია ) ... მაგრად გავწვალდი ვანუსიანი გალოვკის შოვნის გამო და ძლივს დავითრიე მაგრამ საკაიფო ავაგდე 1999 წლიანი M52B28 ის...შემდეგ დავიწყე ნიზის დაშლა ცოტა ნაგარი ( ანუ დამუშავებული ) იყო და ეგრედ წოდებული პრიწილკა გავუკეთე, ამ ეტაპების შემდეგ დავიწყე ძრავის აწყობა.. დავაყენე BOSCH ის სტარტერი და დინამო.. და შევუდექი ძრავის ჩადგმას მანქანაში...
ეხა ბევრი წერა მეზარება თუ ვინმეს სურვილი ექნება მოისმინოს რას ვბორიალებ ჩემს პროექტზე რაღაც ინფოს დავდებ..