#62141741 · 24 Jun 2025, 20:58 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
kavlel ერთი პრობლემაა კიდევ, ახალ მანქანებში, საღებავის ბრენდის და კოდის გაგება არის ურთულესი, ქარხანა არ აბაზრებს. აქ რასაც იყიდი, ამ თურქულ ჩინურ და ირანულ საღებავებს, ერთ კოდზე, ყველას სხვა ტონი ექნება, პლიუს დასხმის ტექნოლოგია, წნევა, ნაკადის გაშლა, დაშორება, მაგიტომ გაიძახიან პერეხოდს. მქონდა შემთხვევა ახალ ფორესტერზე და 2500-3000+ ლარიო. 2 კარების გამო, მითხრეს ორივე კრილოს შეღებვა, + კაპოტზე ასვლა, უკანა სტოიკის ნახევარზე მეტი და ორივე ბამპერის მესამედი . მეთქი ააბაა ჰეე და ჩემით შევღებე, ისე რომ 90% მღებავის შეღებილზე კარგი იყო.
ეს "პერეხოდი" კაი ჯანდაბას, ანუ მიღებული პრაქტიკაა და აქაურ უნიჭოებს არ მოუგონიათ, მაგრამ, ესენი ისე ღებავენ რომ ნახევარი მანქანა გამოგდის შეღებილი რა.
--------------------
არ გასწორდების ქართველი, რაც უნდა ხეხო ქვიშითა.
ცოტა პოსტეთ რა, ნაკლები ###ობა დაიწერება ©iverski
სულ მავიწყდება რომ წაკითხულიდან აზრის გამოტანაში, მთლად საამაყო ადგილზე არ ვართ, ამიტომ აქ დავწერ, საკუთარ თავს რომ შევახსენო, პერიოდულად.
|