| #44135921 · 25 Mar 2015, 02:29  ·  · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი 
  ასტრა ფ-ზე თუა საუბარი ჯობია მონო პრისკიანი ელექტრო ტრამპლიორით ესე ეძახიან, შავი ოთხკუთხედია ტრამპლიორის ადგილას, ძალა-ეკონომიის შეფარდებით საუკეთესოა, ე.წ. პოლნი პრისკი არის ეკოტეკი თუ სწორად მახსოვს და არის უფრო ძლიერი თუმცა ბევრსაც წვავს და თან მონო პრისკიან ძრავთან შედარებით ბევრად ფაქიზია, ძალიან ძალიან ამტანი და მუშა ძრავია ეგ 1.6, ძალაც საკაიფოდ აქვს (რახან ამ ძრავს კითხულობ იგულისხმება რო ე.წ. საგაზაო მანქანა არ გინდა, აღმართში ტვირთით ძალა ყოფნის და ისეც ნორმალურია რა ეგ ძრავი) თან უხარისხო ბენზინს იტანს კიარადა წვავს ჩვეულებრივად რასაც ეკოტეკზე ვერ ვიტყვი... 
 
 ეხლა თვითონ სხვაობა:
 
 
 ესეიგი, მონო პრისკი არის იგივე კარბურატორის პრინციპი, ოღონდ ელექტრონულად რეგულირებადი, ხოლო პოლნი პრისკი არის თანამედროვე სისტემა თითოეულ ცილინდრზე ცალკე აწვდის ბენზინს, ხოლო მონო შემშვებ კოლექტორში უშვებს და თავისით ნაწილდება საშუალოდ... ნუ როგორც ჟიგულზეა, თუმცა აფრქვევს და ელექტრონულად მართვადია მისი მუშაობა კომპიუტერის მიერ განსხვავებით ჟიგულის კარბურატორისაგან.
 
 This post has been edited by Smart_Boy on 25 Mar 2015, 02:34
 
 --------------------
 
 Power is nothing without control...
 |