დაინტერესების შემთხვევაში გავყიდი ან გავცვლი.
მოშორებას არ ვაპირებ და ფიტის და მარჩის ფასში ნუ მომთხოვთ გაყიდვას..
გაცვლის შემთხვევაში გასაცვლელი მანქანა სასურველია მარცხენარულიანი და 4 კარიანი იყოს, არ უნდა ქონდეს უზომო გარბენი და გამომდგარი მოდელი უნდა იყოს. ზომაში დიდი არ უნდა იყოს, 15 და მეტს არ უნდა წვავდეს.
დამატებით დავამატებთ რა თქმა უნდა, გააჩნია ვარიანტს..
გაცვლის ფასი, რეალური დათვალეთ რამეს თუ შემომთავზაებთ
http://www.myauto.ge/index.php?action=deta...car_id=14524855ფასი არის 3K $ არის 2004 წლიანი.
2.0 160 ცხენუკა
გარბენი 124$$$ (114-ზე ესტუმრა საქართველოს)
მარჯვენა საჭე.
კუპე.
ტიპტრონიკი
არის მშვენიერ მდგომარეობაში, ახალი გამოცვლილი აქვს სვეჩები და დარეგულირებული კლაპნები. ასევე ძრავის და კარობკის ზეთები.
დარბის საკაიფოდ, თავს არ ირცხვენს. ქალაქის პირობებში სრულიად საკამრისია მგონი.
მიუხედავად იმისა, რომ პატარა კუპეა უკან ნორმალურად ჯდება კაცი თუ ძაან მაღალი არაა და აქვს საკმაოდ დიდი ბაგაჟნიკი. ველოსიპედს თავისუფლად ვდებ ხოლმე დაშლის გარეშე.
სალონი: ტორპედო და წინა სკამები ცოტა წაუსპორტულებს.
რაც მე მყავს არაფერი გაფუჭებია, ისე თითქმის ყველაფერი იგივე თაობის სივიკის მიდისო ანუ თუ რამე დაჭირდა არ იქნება პრობლემა.
ეხლა ვიზუალს დავწერ ტყუილად , რომ არ გატაროთ, მაიავტოზე, რომ იციან ხოლმე, არც მე მაქვს ბევრი დრო და არც სხვას.
სურათიც მიდევს ბამპერზე ქვედა მხარეს წყალდიდობა და ამბები, რომ იყო მეორე დღეს ესე პატარაზე გაკაწრული დამხვდა არ ვიცი, რისგან ქვა მოხვდა მანქანამ გაჩხაპნა თუ რა, მაგრამ ფაქტია გაუჩნდა.
კაპოტზე მწირე წერტილებად საღებავი აქვს ამოცლილი, სულ რამდენიმე ადგილას, ბევრი ამ სურათსაც არ ატვირთავდა, გაითვალისწინეთ, რომ გადავუღე ძალიან ახლოდან, მობილური ზედ დავადე და რეალობაში ძაან პატარა წერტილებია. მითხრეს საღებავით დატოჩკვა უშველისო, მაგრამ მე არ მაწუხებს.
წვა მე დავდივარ საშუალოდ 3-4 აბაროტით და ძალიან მოკლე მანძილზე მაქვს სამსახური, დაახლოებით დაქოქვიდან 5 კმ გავდივარ და ვაქრობ, ასეთ ვითარებაში 12.5-13.5 წვავს, თუმცა როდესაც ვთქვათ ისეთ ადგილებში მივლია, როგორიცაა ვთქვათ ვაჟა-სანზონა. 10ის ფარგლებში დაუწვია.









This post has been edited by ანდროიდი on 28 Sep 2015, 10:22