ზემოთ დადებული ნახატით ზაფხულის საბურავი იფიალურია,ნახატი გათვლილია მოსახვევზე და მანევრზე უფრო,აჩქარება და მუხრუჭიც იდიალური ექნება ზაფხულში ტემპერატურაზე თუ კაპრონია რათქმაუნდა
ეკონომიური იქნება და უხმაურო
ზაფხულშI მასეთი ნახატი იდიალურია
ასევე არის საბურავები ნახევრად ეგეთი ზოლებით ნახევრად წვიმის იოლკებს რო ეძახიან,წყის გამოსადევნად მშვენიერია მარა მოსახვევს ნაკლებად დაიჭერს,მთლიანი ნახატი რო წვიმის აქ ლამაზია,ზაფხულში კაია მარა მოსახვევს ისე ვერ დაიჭერს მშრალზე როგორც ეს ნახატი რაც ზემოთაა,ამოწეული ვიწროა ამაზე და დაშორება ღარები განიერი
რაც შეეხება ზამთარს,ზამარში ნუ კაპრონი არანაირად არ შეიძლება მოჭიდება -0 ი აქ
იდიალურია ზამთრის საბურავი რომელიც 100% რეზინაა
ნახატი ამ შემთხვევაშI უმთავრესია
აი მაგალითად საბურავები რომელსაც WRC-ში იყენებენ თოვლში

საბურავის ზედაპირი გაყოფილია
მარცხენა მხარე უზრუნველყოფს დაძვრა,აჩქარებას და მუხრუჭს.მარჯვენა მხარე -მოსახვევების გავლის დროს ,მანევრის დროს მოჭიდებას
ამოწეულის ზედაპირი პატარაა ,ეფლობა და ჭიდებს ძალიან მაგრად და დაშორებებს შორისაც კაი დიდი ღარებია რაც იდიალურია თთოვლში
+ორივე მხარე ისეა რო ერობლივად ნახატი იდიალურია დაძვრა აჩქარება მუხრუჭზე და მოსახვევზე,მანევრის დროს,მარჯვენა მხარეს აჩქარებისთვის დასახმარებელი დანაყოფებიც აქ,ასევე მარცხენა მხარეს მოხვევისთვის დასახმარებელი,ერთობლიობაში იდიალურია
აი ჩვეულებრივე მაგალითიც
წითლით აღნიშნული მოხვევა,ლურჯით აჩქარება

ესეც ზამრის საბურავის ნახატია,დაძვრა აჩქარებაზე აქცენტით,მოსახვევშIც ნორმ
მარა ზედაპირი ამოწეულების დიდია და დაშორების ღარებიც ვიწრო,კარგად ივლის მარა იდიალური არაა

ამეების გათვალისწინებით შაშან ზამთრისთვის ამ ნახატით ავიღე ახალი საბურავები
აი ჩემები

100% რეზინა და ნახატი დაძვრა აჩქარებაზე მარა მოსახვევიც იდიალურად უჭირავს (დაძვრა აჩქარებაზე მეტადაა გათვლილი ნახატით)
ამოწეულის ზედაპირი პატარაა და დაშორებების ღარიც დიდი აქ შედარებით
დაძვრა აჩქარება იდიალური აქ,მინუს 20-30 გრადუსზე თოვლშიც და მოყინულ გზაზე ჭიდებს იდიალურად,მოსახვევშიც კარგად იჭერს მანქანას,მინუს 30-ზე რეზინის ხარჯზე პროტექტორი ძალიან რბილია,თითით ჩვეულებრივ გადაღუნავ მს ისგან განსხვავებით რომელიც ამ ტემპერატურაზე პლასმასივით ხდება და მოჭიდებას საერთოდ კარგავს
წინა წამყვანზე წინ ესენი მეყენა და უკან მს-ები,უკანა მხარე მოსახვევში მასწრებდა საერთოდ კარგავდა მოჭიდებას

წინებს ძალიან მაგრა ეჭირა გზა და მოსახვევში 60-70კმ,სტ ის გავლის დროსაც მოყინულზე იჭერდა იდიალურად
აქ ფორუმელმა დააყენე ამ ნახატით 4ივე საბურავი,რუჩნიკ ამოწეულზე ცურავდა მოლიპულზე მარა ჩაწევდა თუარა ძალიან მაგრა ჭიდებდა გზას
მთავარი შერჩევისას ზამთრისთვის
იყოს ზამთრის საბურავი რომელიც 100% რეზინაა ,არანაირი მს და ეგეთები
იყოს ახალი,5-10 წლის საბურავი როა ხმება პლასმასდება და მოჭიდება ნაკლები აქ
იყოს სწორი ნახატით შერჩეული
აქ რასაც ყიდიან უმეტესი კუბიკა პროტექტორითაა ხოლმე რაც დავაკვირდი,თანაბრარი აქ აჩქარება მოსახვევისთვის დანაყოფი,ამოწეულების ფართობი დიდია და დანაყოფი ხაზები ვიწრო,ივლის რათქმაუნდა მარა არა თუნდაც როგორც ეს ნახატია ,ვიწრო ამოწეული პროტექტორი და განიერი ჭრილებით
ძირითადი ესაა და დალშე გააჩნია,დამატებით ამოწეულ პროტექტორს ის წვრილი დანაყოფები რაც აქ გამოშრობისთვისაა ყინულის ,მალე გამოაშრობს და მოჭიდებას შეინარჩუნებს მეტად
This post has been edited by quattro on 11 Oct 2015, 14:41