ვინ გაშიფრავს ამ სქემას, ვერ გავერკვიე რაღაცეებში და ჩემს ვარიანტს დავწერ
წყლის ბაჩოკიდან წავიდა წყალი პომპაში, პომპიდან ბლოკში, ბლოკიდან რადიატორზე, რადიატორიდან პომპაზე და ისევ ბლოკში დაბრუნდა გაგრილებული. ასეა მარტივი პრინციპით თუმცა
ძრავიდან რადიატორისკენ მიმავალ შლანგზე დგას ტრაინიკი, სადაც ნახვრეტია 3მმ და როგორც რუსებმა ამიხსნეს მასშI გადის სისტემაშI დაგროვილი ზედმეტი ჰაერი და მიდის წყლის ბაჩოკში.
ამის მერე დგას კიდევ ტრაინიკი, ზეთის ფილტრზე, ზეთის გასაგრილებლად,ამავე ზეთის ფილტრზე კიდევ მიდის შლანგი დამატებითი წყლის გამაგრილებელი ნასოსიდან რომელიც არ დგას ჩემთან და როგორვ გავარკვიე ტურბო დიზელებს ქონია, არ ვიიც ეს ძრავი ტურბო დიზელი იყო და გადააკეთეს თუ რა უქნეს
ახლა ზემოთ დაწერილი პრინციპის მიხედვით, თანაც თერმოსტატ ამოღებულზე იმუშავებს გამართულად? მეორე ფოტოს დავდებ მიფეინტებულს


პ.ს მანქანა VW CARAVELLE 1988 1.6D
This post has been edited by .ქომ on 9 Mar 2019, 19:31