ჩავაბარე
2 გაკვეთილი გავაკეთე ყოველი შემთხვევისთვის, თუმცა ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა რო 1-ითაც ჩავაბარებდი. ოდესმე თუ გიტარებიათ მოტო ან მოპედი თუ გყავთ, 1 გაკვეთილის მეტი გამორიცხულია რო დაგჭირდეთ
რუსთავში ვიყავი და ნორმალური მოტო ყავდეთ, ჯანმრთელ მდგომარეობაში. მოედანი დიდია და მანქანის ზიგზაგები, რვიანი და ჩიხი ძაან თავისუფლად გასავლელია. + ჩიხიდან რვიანამდე იმხელა მანძილია რო მეორეში გადართვასაც თავისუფლად მოასწრებთ.
მე ესე გამაკეთებინეს:
პირველით დაძვრა -> ზიგზაგი -> ჩიხი -> მეორეში გადართვა -> რვიანი -> გაჩერება-ვკითხე და მნიშვნელობა არ აქო პირველითო თუ ნეიტრალურითო პროსტა სადმე მიაჩერეო :დ
პირველად ვიყავი დიღომში ამერიკის საელჩოს წინ აქ ჯიგრები არიან მარა ცუდი მოტოები ყავთ და გაგაწვალებთ... მოედანიც იამკებიანი და მოუწესრიგებელია რა ძაან, და დიდ ყურადღებას არ გაქცევენ, მე სუ პირველად შევეხე მანდ მოტოს და თავიდან მითხრა რა სად იყო და 5 წუთში გამიშვა მიდი იკატავეო და ზიგზაგი გააკეთეო ხანდახან

მოტოს არჩევაში დაგეხმარებითო, ესაო ისაო ჯიგრები იყვნენ მარა 25 ლარს იხდი საათში, ცოტა ნაკლები ჯიგრობა და მეტი მასწავლებლობა ჯობია

მერე გლდანში ვიყავი პაატასთან და იქ კაი მოტო იყო, როგორიც გამოცდაზე, მარა მოედანი ბევრად პატარა ვიდრე რეალური და უფრო რთულიც. აქ მარტო ხარ და მეტ ყურადღებასაც გაქცევს შესაბამისად, მარა პაბალშომუ აქაც მიდი იკატავეს ბაზარია, + აქაიქ რჩევებსაც გაძლევს და პრინციპში მეტი არცაა საჭირო, მაინც მთავარია მოტოს გრძნობას მიეჩვიო და გაითავისო, მაინცდამაინც პედაგოგია არ სჭირდება

გამოცდაზე რო მივედი ბევრად მარტივი აღმოჩნდა ვიდრე გაკვეთილზე

+ის გამომცდელიც ჯიგარია
This post has been edited by Renne on 16 Sep 2017, 20:24